Ο βρετανικός ειδικός τύπος αναφέρει ότι η Volkswagen σκέφτεται πολύ σοβαρά την ένταξη του πρωτότυπου Bulli στα μοντέλα παραγωγή της! Τα δημοσιεύματα μάλιστα κάνουν λόγω για χρήση των κινητήρων TSI της φίρμας, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε και ως ηλεκτρικό!
Με την έκθεση της Γενεύης ακόμη να «τρέχει», δημοσιεύματα του βρετανικού ειδικού τύπου θέλουν υψηλά ιστάμενους της VW να βλέπουν με θετικό μάτι την έναρξη παραγωγής του πρωτότυπου Bulli. Η ανταπόκριση από την έκθεση φαίνεται ότι ήταν η αναμενόμενη για τη VW, πράγμα που κάνει τους ανθρώπους της γερμανικής φίρμας να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους περί ενός ακόμη πρωτοτύπου το οποίο θα μείνει στα χαρτιά. Τίποτα μπορεί να μην έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, όμως όλα δείχνουν ότι εάν η VW προχωρήσει στην κίνηση αυτή, το αυτοκίνητο θα κάνει χρήση κινητήρων TSI με κιβώτια DSG, ενώ αργότερα δεν αποκλείεται να δούμε και την ηλεκτροκίνητη έκδοση με την οποία παρουσιάστηκε.
Το συνολικό μήκος του πρωτοτύπου ανέρχεται στα 3,99 μ., το πλάτος στα 1,75 μ. και το ύψος στα 1,70 μ. (μεταξόνιο στα 2,62 μ.), ενώ στο εσωτερικό του έχουν προβλεφθεί έξι θέσεις για επιβάτες σε διάταξη 3+3. Το Bulli παρουσιάστηκε με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 ίππων και με μέγιστη ροπή στα 260 Nm, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 40kWh. Για την επιτάχυνση του από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 11,5 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα. Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως η αυτονομία του με μια πλήρη φόρτιση ανέρχεται στα 300 χλμ.
Πηγή: autotriti.gr