Η νέα τάση του downsizing των κινητήρων μάς έχει φέρει εξαιρετικά οικονομικά μοτέρ βενζίνης, που επιπλέον εκπέμπουν πολύ λίγα γραμμάρια CO2 ανά χλμ. Η επιλογή των πιο οικονομικών εξ αυτών και ο συνδυασμός στην αγορά τους με τις προσφορές των εταιρειών και το όφελος της επικείμενης απόσυρσης, δίνουν στον αγοραστή σημαντικά οφέλη, τόσο κατά την αγορά όσο και κατά τη χρήση του αυτοκινήτου.

ΜIΝΙ

– Fiat 500 0,9 TwinAir Pop 85 PS
– Toyota iQ 1,0 City 70 PS*
– Daihatsu Cuore 1,0 5d CL 68 PS*
– Peugeot 107 1,0 5d Urban AC 72 PS*
– Citroen C1 1,0 5d Joy 73 PS*
– Kia Picanto 1,0 LX 62 PS
– Hyundai i10 1,1 69 PS*
– Chevrolet Spark 1,0 S 63 PS*

ΜΙΚΡΑ:

– Daihatsu Sirion 1,0 77 PS*
– Toyota Yaris 1,0 5d Base 72 PS*
– Audi A1 1,2 TFSI Attraction 86 PS
– Seat Ibiza SC 1,2 TSI Style Ecomotive 105 PS
– Fiat Punto Evo 1,2 3d 69 PS Active 69 PS
– Hyundai i20 1,2 3d L 81 PS*
– Opel Corsa 1,2 5d CMon 85 PS

ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ

– Seat Leon 1,2 TSI Reference Ecomotive 119 PS*
– Opel Astra 1,4 Essentia 100 PS
– Fiat Bravo 1,4 MultiAir Dynamic 140 PS
– Lancia Delta 1,4 MultiAir Argento 140 PS
– VW Golf 1,2 TSI 3d Trendline 118 PS*
– Alfa Romeo Giulietta 1,4 Progression 170 PS
– Toyota Auris 1,33 5d Casual 97 PS*
– Kia Cee´d fl 1,4 Heart 90 PS

Πηγή: autotriti.gr