Η Ford δεν κρύβει την εμμονή να ξεπεράσει την Porsche GT3 RS με τη νέα Mustang GTD, με αποτέλεσμα να τονίζει συνέχεια ότι το όχημα της μπορεί να κάνει έναν γύρο κάτω των 7 λεπτών στον αγώνα Nürburgring.
Οι γνώμες για τα δύο αυτοκίνητα μπορεί να διίστανται, ωστόσο το μοντέλο της Ford είναι ανώτερο από εκείνο της Porsche σε ένα βασικό τομέα, στην ισχύς εξόδου.
Το CARBUZZ έγραψε σε σχετικό δημοσίευμα, ότι σε καθαρή ισχύ και πυκνότητα ισχύος η Mustang GTD εμφανίζεται ανώτερη, καθώς η GT3 RS, που είναι εστιασμένη στην πίστα, διαθέτει μικρότερο κυβισμό, λιγότερους κυλίνδρους και δεν έχει κανέναν εισπνευστήρα δεμένο στον κινητήρα για να αποκτά περισσότερη ισχύ.
Ταυτόχρονα, ο επίπεδος εξακύλινδρος είναι ικανός να παράγει μέγιστη ισχύ 518 ίππων, πράγμα που σημαίνει ότι αποδίδει 129,5 ίππους/λίτρο, ενώ η βασική GT3 αποδίδει 125,7 ίππους/λίτρο.
Αντιθέτως, ο V8 της Mustang GTD με απόδοση 815 ίππων στους πίσω τροχούς, αποδίδει 156 ίππους/λίτρο, δηλαδή περισσότερο από ό,τι μπορούν να αποδώσουν ορισμένοι εξωτικοί κινητήρες υπεραυτοκινήτων.
«Ανεξάρτητα από τις διαφορές στο μέγεθος και τον αριθμό των κυλίνδρων, πρόκειται για μια μικρή νίκη της Ford στην αναμέτρηση με την GT3 RS», σημείωσε το δημοσίευμα.
Ωστόσο, τόνισε ότι «το κατά πόσον ο V8 κινητήρας υψηλής ιπποδύναμης του GTD, το σύστημα transaxle και το αμάξωμα από ανθρακονήματα θα επιτρέψει στην πραγματικότητα στο όχημα της Ford να επιτύχει την υπόσχεση των 7 λεπτών στον αγώνα Nürburgring, μένει να φανεί».