Η Tesla σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα εξαθέσια έκδοση του Model Y στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025, σύμφωνα με όσα αναφέρει το Reuters. Μια κίνηση που αποτελεί μέρος της στρατηγικής της αμερικανικής εταιρείας να ανανεώσει το πιο επιτυχημένο, αλλά ήδη παλαιότερο, ηλεκτρικό της όχημα (EV), με στόχο να αυξήσει την ελκυστικότητά του στην αγορά.
Η Tesla, μάλιστα, ζήτησε από τους προμηθευτές της να προετοιμαστούν αναλόγως για μια διψήφια αύξηση της παραγωγής του Model Y στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους, αναφέρει το δημοσίευμα
Η εταιρεία, ωστόσο, δεν προχώρησε σε κάποιο σχολιασμό επί του θέματος, ενώ δεν ήταν σαφές και το πώς θα αυξήσει την παραγωγή στο εργοστάσιο, το οποίο αναμένει έγκριση για να επεκταθεί σε 172 στρέμματα πρώην αγροτικής γης.
Η Tesla έχει ήδη σημειώσει αύξηση 6% σε σχέση με πέρυσι στις παραδόσεις του Model 3 στο εσωτερικό και στο εξωτερικό κατά την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουνίου, η οποία ενισχύθηκε από το περσινό λανσάρισμα μιας ανανεωμένης έκδοσης.
Η Tesla κυκλοφόρησε το Model Y το 2020 και το έχει αναβαθμίσει στο πλαίσιο ενός έργου που ονομάστηκε «Juniper», όπως ανέφερε προηγουμένως το Reuters. Αυτή η παραλλαγή θα έχει πέντε θέσεις και θα λανσαριστεί στις αρχές του 2025 και όχι φέτος, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Η προσθήκη μιας εξαθέσιας παραλλαγής υπογραμμίζει την πίεση στην Κίνα από τους εγχώριους ανταγωνιστές, ενώ στις ΗΠΑ, η Tesla δίνει προτεραιότητα στην τεχνολογία αυτοοδήγησης και στην ανάπτυξη ρομποτικών ταξί.
Άλλες εταιρίες έχουν παρουσιάσει τουλάχιστον τέσσερις ανταγωνιστές του Model Y φέτος, όπως το Onvo L60 από τη Nio (9866.HK) και το 7X από τη Zeekr (ZK.N), με πιο ευρύχωρο εσωτερικό και σε τιμές χαμηλότερες από αυτές των μοντέλων ναυαρχίδων.
Το crossover Model Y είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα μεταξύ όλων των τύπων ισχύος, με πωλήσεις 207.800 οχημάτων την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουνίου, αν και το σεντάν Seagull της BYD πλησιάζει.
Η Tesla αναμένει ότι οι συνολικές πωλήσεις της στην Κίνα θα αυξηθούν το τρίτο τρίμηνο λόγω της ισχυρής ανάπτυξης σε μικρότερες πόλεις, παρόλο που συρρίκνωσε το προσωπικό πωλήσεων στο πλαίσιο των παγκόσμιων απολύσεων τον Μάιο, επισημαίνοντας τη βελτίωση της κερδοφορίας.
Οι πωλήσεις θα μπορούσαν, επίσης, να αυξηθούν από την εισαγωγή της λειτουργίας πλήρους αυτοοδήγησης που σχεδιάζει για την Κίνα μέχρι το τέλος του έτους.