Η BYD ευελπιστεί ότι με το supercar της Yangwang U9 θα μπορέσει να πετύχει ρεκόρ στο Nurburgring, καταρρίπτοντας το 7:05.298 που πέτυχε ο Κροάτης Martin Kodrić με το ηλεκτρικό Rimac Nevera.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του CARBUZZ, η εταιρεία έχει μπροστά της μια δύσκολη πρόκληση, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι λιγότερο ισχυρό από το Nevera.

Ωστόσο, το επίτευγμα δεν είναι και ακατόρθωτο, καθώς το U9 διαθέτει 1.300 ίππους και 1.239 lb-ft ροπής, ενώ κάνει σπριντ από τα 0-100 km/h σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 192 km/h.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του όμως, είναι ο χειρισμός του. Πέρα από τα αεροδυναμικά του κομμάτια, το Yangwang διαθέτει ένα σύστημα DiSus-X Intelligent Body Control System, το οποίο μπορεί να ρυθμίσει ηλεκτρονικά τη διαδρομή της ανάρτησης έως και 2,95 ίντσες.

Το κανάλι CarSpyMedia στο YouTube κατέγραψε δοκιμές του Yangwang U9 στη δημοφιλή γερμανική πίστα, αναφέροντας πως ήταν «καμουφλαρισμένο», ώστε «να κρατηθεί κρυφή» η ταυτότητά του.