Η Hyundai Motor Company πραγματοποίησε την Παγκόσμια Πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Inster στα πλαίσια του Busan International Mobility Show 2024. Το νέο ηλεκτρικό (EV) όχημα της κατηγορίας Α προσφέρει μεγάλη αυτονομία στην κατηγορία του, προηγμένη συνδεσιμότητα, ευελιξία, τεχνολογίες αιχμής και ιδιαίτερη σχεδίαση.

Η σχεδίαση του Inster συνδυάζει μια φουτουριστική, καινοτόμο σχεδίαση με ένα ευρύχωρο εσωτερικό σε ένα μικρό αμάξωμα. Παράλληλα ένα πακέτο προηγμένων τεχνολογιών συμβάλλει στην ασφαλή και εκλεπτυσμένη οδήγηση του, προσφέροντας επίσης εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση και μεγάλη αυτονομία (AER) στην κατηγορία του, έως και 355 χλμ.

Με τις διευρυμένες διαστάσεις του, το Inster τοποθετείται ακριβώς ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και τα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας Β, με ενισχυμένη πρακτικότητα και ευελιξία χάρη στο πιο ευρύχωρο εσωτερικό και τη βελτιωμένη χωρητικότητα αποσκευών. 

Οι πελάτες μπορούν να διαφοροποιήσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου με προβολείς LED και ένα δίχρωμο εξωτερικό με μαύρη οροφή για αντίθεση. Θα προσφέρονται ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών ή ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ανάλογα με τις προδιαγραφές.

Εσωτερικό

Το εσωτερικό του Inster παρέχει προηγμένες τεχνολογίες και άνεση, χάρη σε ένα μοντέρνο high tech  ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια οθόνη αφής infotainment με πλοήγηση 10,25 ιντσών και μια βάση ασύρματης φόρτισης που αποτελεί μέρος μιας συμπαγούς κεντρικής κονσόλας σχεδιασμένης να δημιουργεί μεγαλύτερη αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας.

Το θέμα των pixels επαναλαμβάνεται στο εσωτερικό, με τα γραφικά στο τιμόνι του INSTER να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Η εσωτερική σχεδίαση διαθέτει επίσης προσαρμόσιμες επιλογές επένδυσης της πόρτας για τους πελάτες που επιθυμούν να εξατομικεύσουν περαιτέρω το όχημά τους.

Το εσωτερικό προσφέρει ευελιξία και ευρυχωρία, με τα καθίσματα της μπροστινής σειράς να παρέχουν πολύ εύκολη πρόσβαση. Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν (συμπεριλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού) για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία, τα καθίσματα της 2ης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα.

Τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό χρησιμοποιούνται βιώσιμα υλικά, με μαύρη γυαλιστερή ανακυκλωμένη βαφή εξωτερικά, η οποία αντικαθιστά τη μαύρη χρωστική ουσία που χρησιμοποιείται παραδοσιακά στη μαύρη βαφή με ένα χρώμα από ανακυκλωμένα απόβλητα ελαστικά. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένα υλικά πολυαιθυλενίου (PET) από μπουκάλια και βιο-πολυπροπυλενίου που εξάγεται από ζαχαροκάλαμο.

Γρήγορη φόρτιση

Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, το Inster διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται με κινητήρα που αποδίδει 97 ίππους (71,1 kW) στη βασική του έκδοση και 115 ίππους (84,5 kW) στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ροπή 147 Nm. 

Με αυτονομία 355 χλμ (WLTP) με μία μόνο φόρτιση, το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο παρέχει εντυπωσιακή ευελιξία με εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας 15,3 kWh/100 χλμ ( WLTP).

Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το Inster μπορεί να φορτίσει από 10%έως 80% σε περίπου 30 λεπτά, ενώ είναι επίσης εξοπλισμένο με φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό. 

Η εξωτερική και εσωτερική λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) παρέχει ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. 

Προηγμένη συνδεσιμότητα & τεχνολογίες αιχμής

Το Inster προσφέρει μια πληθώρα τεχνολογιών αιχμής, συμπεριλαμβανομένης μιας πλούσιας γκάμας προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment, φωτισμό περιβάλλοντος LED 64 χρωμάτων, ηλιοροφή και Hyundai Digital Key 2 Touch (NFC).

Επίσης, διαθέτει ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογίας συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων Advanced Driver Assistance System (ADAS), Surround View Monitor (SVM), Parking Collision-Avoidance Assist Rear (PCA-R), Παρακολούθηση τυφλού σημείου (BVM) και Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 (FCA 1.5).

Διατίθενται επιπλέον, τα συστήματα Lane Keeping Assist (LKA) και Lane Following Assist (LFA), καθώς και τα Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA), Safety Exit Warning (SEW), Smart Cruise Control (SCC) με Stop and Go, Highway Driving Assist 1.5 (HDA 1.5), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Leading Vehicle Departure Alert (LVDA) και πίσω Ειδοποίηση επιβατών (ROA).

Το Σύστημα Στάθμευσης ADAS συνδυάζει το σύστημα Προειδοποίησης Απόστασης Στάθμευσης (PDW) εμπρός και πίσω με οθόνη οπισθοπορείας (RVM) για καλύτερη ορατότητα.

Το Inster θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κορέας αυτό το καλοκαίρι και αργότερα θα ακολουθήσει το λανσάρισμά του στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικό.

Μια πρόσθετη έκδοση, που θα ονομάζεται Inster Cross, θα ενταχθεί στην γκάμα του μοντέλου στο μέλλον, με διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση. 

Τεχνικές Προδιαγραφές Hyundai INSTER (*)

Διαστάσεις(mm) Μήκος: 3.825 Μεταξόνιο: 2.580, Πλάτος:1.610 Ύψος: 1.575
Χώρος Κεφαλής(mm) Εμπρός: 1.028 (Με ηλιοροφή: 987) |Πίσω : 982
Χώρος για τα πόδια (mm) Εμπρός: 1.050 |Πίσω: 885
Χώρος αποσκευών(VDA) 280 λίτρα (έως 351 λίτρα)
Μέγιστο μέγεθος ελαστικού 205/45 R17
Επιλογές Ζαντών Αλουμινίου 17-ιντσών και 15-ιντσών, Ατσάλινες 15-ιντσών με καλύμματα τροχών
Μπαταρία Standard: 42 kWh | Long-Range: 49 kWh
Τάση Standard: 266 V | Long-Range: 310 V
Μέγιστη Ισχύ Standard: 71.1 kW και97 PS | Long-Range: 84.5 kW και 115 PS
Μέγιστη Ταχύτητα Standard: 140 km/h | Long-Range: 150 km/h
0-100 km/h Standard: 11.7 s | Long-Range: 10.6 s
Προβλεπόμενη μέγιστη εμβέλεια οδήγησης (WLTP) Πάνωαπό 300 km (Standard Range)Στόχος 355 km (Long-Rangeμεζάντες 15 ιντσών)
Προβλεπόμενη κατανάλωση 15.3 kWh/ 100 km (με ζάντες 15 ιντσών) 
AC OBC 11 kW (std)
Χρόνος φόρτισης AC (σε ισχύ OBC) Standard: 4 ώρες (16A)Long-Range: 4 ώρεςκαι35 λεπτά (16A)
Γρήγορη φόρτιση 10-80%  30 λεπτάκαι τα δύο μοντέλα, υπό βέλτιστες συνθήκεςόταν χρησιμοποιούνται φορτιστές υψηλής ισχύος (DC με ελάχιστη ισχύ 120 kW)