Στο Japan Mobility Show η Nissan αποκάλυψε το Hyper Force, το τελευταίο μέλος της καινοτόμου σειράς των πέντε concept οχημάτων «hyper».
Το Nissan Hyper Force έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις των αγώνων και όσους λαχταρούν την έκρηξη της αδρεναλίνης στην πίστα, αλλά ταυτόχρονα έχουν οικολογική συνείδηση. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που στοχεύει στο να προσφέρει την απόλυτη οδηγική απόλαυση, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλή περιβαλλοντική απόδοση και άνεση στην καθημερινή χρήση.
Στον πυρήνα του βρίσκεται ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλής απόδοσης, με μπαταρία πλήρως στερεάς κατάστασης (solidstate), το οποίο μπορεί να παράγει ισχύ έως και 1.360 ίππους. Η εξαιρετική αεροδυναμική, η προηγμένη τεχνολογία ελέγχου όλων των τροχών e-4ORCE και το ελαφρύ αμάξωμα με υψηλής αντοχής ανθρακονήματα υπόσχονται άριστη κατευθυντικότητα και εξαιρετική οδική συμπεριφορά στην πίστα, αλλά και σε δρόμους με στροφές.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι ένας συνδυασμός κομψών καμπύλων οι οποίες συγχωνεύονται άψογα με την τολμηρή γεωμετρία που αντανακλά την δύναμη του αυτοκινήτου. Σε όλη τη σχεδίαση ενσωματώνονται στοιχεία, όπως στα μπροστινά και πίσω φώτα, που αποτίουν φόρο τιμής στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της μάρκας.
Το εξωτερικό επιτυγχάνει υψηλές αεροδυναμικές επιδόσεις, οι οποίες αναπτύχθηκαν μαζί με την αγωνιστική ομάδα NISMO. Η αεροδυναμική δομή δύο επιπέδων κάτω από το μπροστινό καπό παρέχει τόσο ισχυρή πρόσφυση, όσο και υψηλή ψύξη. Ακόμα, η πίσω αεροτομή διπλού επιπέδου ελέγχει βέλτιστα τη ροή του αέρα. Τα μπροστινά πτερύγια και τα δύο άκρα του πίσω πτερυγίου λειτουργούν αρμονικά από αεροδυναμικής απόψεως, ενώ ένας αναπτυγμένος plasma actuator ελέγχει την αποκόλληση του αέρα για να μεγιστοποιήσει το κράτημα και να ελαχιστοποιήσει την ανύψωση του εσωτερικού τροχού κατά τις στροφές. Οι ελαφροί τροχοί από άνθρακα βοηθούν την αεροδυναμική και την ψύξη των φρένων.
Το concept διαθέτει δύο modes οδήγησης, το “R” (αγώνων) και το “GT” (grand touring). Το γραφικό περιβάλλον αλλάζει χρώμα και εμφάνιση ανάλογα με τη λειτουργία και έχει σχεδιαστεί για να εμφανίζει άμεσα τις πιο απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες. Αυτά τα γραφικά είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Polyphony Digital Inc.
Στη λειτουργία R, η καμπίνα φωτίζεται με κόκκινο χρώμα και δημιουργεί ένα διαισθητικό πιλοτήριο που επικεντρώνεται γύρω από τον οδηγό για να υποστηρίζει τη συγκέντρωσή του. Τα πάνελ στο ταμπλό εκτείνονται προς το χώρο των καθισμάτων για να βελτιώσουν την αίσθηση του πιλοτηρίου γύρω από τον οδηγό. Παράλληλα, τέσσερις οθόνες γύρω από το τιμόνι εμφανίζουν πληροφορίες για την πρόσφυση,την θερμοκρασία και την πίεσητων ελαστικών, την θερμοκρασία των φρένων, την κατανομή ισχύος και άλλες πολύτιμες πληροφορίες για αγώνες.
Στην λειτουργία GT, η καμπίνα φωτίζεται με μπλε χρώμα και οι οθόνες που περιβάλλουν το τιμόνι απομακρύνονται από το τιμόνι και ενώνονται, παρέχοντας μια καθηλωτική εμπειρία με μια απλούστερη διεπαφή infotainment, που περιλαμβάνει ρυθμίσεις κλιματισμού, ήχου και ανάρτησης, για άνετη οδήγηση. Η ανάρτηση και οι σταθεροποιητές έχουν σχεδιαστεί ως οι πρώτες παγκοσμίως που μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν μέσω οθονών κατά την οδήγηση.
Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων και είναι κατασκευασμένα από ελαφριά, εξαιρετικά άκαμπταανθρακονήματαπροσφέροντας άνετη οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις.
Η ασφάλεια παίζει καθοριστικό ρόλο στο συγκεκριμένο conceptcar. Χάρη στην προηγμένη αυτόνομη οδήγηση με hyper Lidar και μια σειρά από αισθητήρες ρυθμισμένους για σπορ οδήγηση, το όχημα έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο ασφάλειας τόσο στους δημόσιους δρόμους όσο και στην πίστα.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του Hyper Force είναι μια καινοτόμος εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR) που επιτρέπει την απρόσκοπτη οδήγηση τόσο στον πραγματικό όσο και στον εικονικό κόσμο. Όταν το όχημα είναι σταματημένο, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ειδικό κράνος με τυφλές προσωπίδες για VR που επιτρέπει την είσοδο σε μια «παιχνιδοποιημένη» οδηγική εμπειρία, με λειτουργίες που επιτρέπουν τον αγώνα ενάντια στον χρόνο ή τους διαδικτυακούς αγώνες. Με τη χρήση σκελετών προσωπίδων για AR, ο οδηγός μπορεί να τρέξει ενάντια σε φίλους του ή ακόμα και ενάντια σε επαγγελματίες οδηγούς σε μια πίστα, μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να προωθήσουν με ασφάλεια τις οδηγικές τους δεξιότητες σε πραγματικές πίστες.