Η νέα Mercedes GLC Coupé έρχεται να ολοκληρώσει τη δημοφιλή σειρά μοντέλου ως σπορ παραλλαγή της GLC SUV. Πρόκειται για ένα sport όχημα με υψηλές επιδόσεις. Όλα οι εκδόσεις εξοπλίζονται με τεχνολογία ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, είτε ως plug-in υβριδικά με επαρκή ηλεκτρική αυτονομία για τις καθημερινές ανάγκες, είτε ως ήπια υβριδικά με τεχνολογία 48 Volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό για πρόσθετη ενίσχυση και ανάκτηση ενέργειας.

Η νέα GLC Coupé κινείται άνετα σε κάθε τύπο εδάφους και εντυπωσιάζει με την άνεση και την ευελιξία της, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η σπορ ανάρτηση περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα 4,5° που προσφέρεται στο πακέτο Τεχνολογίας μαζί με την αερανάρτηση AirMatic, την καθιστά ακόμη πιο ευέλικτη. Εκτός δρόμου, το Coupé διευκολύνει τον οδηγό με πολυάριθμα χαρακτηριστικά, όπως το σύστημα 4MATIC και η αμιγώς ηλεκτρική off-road οδήγηση στα plug-in υβριδικά μοντέλα, ενώ η οθόνη off-road και το «διαφανές καπό» ως λειτουργία της κάμερας 360°καθιστούν την οδήγηση ακόμη πιο άνετη.

Οι υψηλές προδιαγραφές της νέας GLC Coupé είναι εμφανείς στην παραμικρή λεπτομέρεια. Το υλικό όσο και το λογισμικό της πιο πρόσφατης γενιάς του συστήματος infotainment MBUX (Mercedes-Benz User) έχουν γίνει ακόμη πιο φιλικά προς τον χρήστη. Οι φωτεινές εικόνες στην οθόνη οδηγού και στην κεντρική οθόνη διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων. Οι δύο οθόνες LCD παρουσιάζουν τις πληροφορίες με σαφήνεια και οργανωμένο τρόπο. Η πλοήγηση πλήρους οθόνης παρέχει στον οδηγό βέλτιστη καθοδήγηση στη διαδρομή. Η επαυξημένη πραγματικότητα MBUX για πλοήγηση, όπου μία κάμερα καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα, διατίθεται προαιρετικά. Η κεντρική οθόνη δείχνει τις κινούμενες εικόνες, ενώ επάνω της προβάλλονται εικονικά αντικείμενα, πληροφορίες και δείκτες ως υπέρθετα στοιχεία, όπως σήματα κυκλοφορίας, βέλη κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά η πλοήγηση, ειδικά σε αστικές περιοχές.

Το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας GLC Coupé είναι η σπορ σιλουέτα, με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πακέτο χρωμίου. Τα υβριδικά μοντέλα εξοπλίζονται εργοστασιακά με μικτά ελαστικά διαφορετικού βάθους πέλματος στους μπροστινούς και πίσω τροχούς. Η AMG Line διατίθεται με μικτά ελαστικά 19 ή 20 ιντσών και επενδύσεις θόλων τροχών στο χρώμα του οχήματος.

Με μήκος 4.763χλστ., είναι31χλστ. Μακρύτερη και 5χλστ. Υψηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο. Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 6χλστ. Μπροστά (1.627χλστ.πλέον) και 23χλστ. Πίσω (1.640χλστ.πλέον). Το μεγαλύτερο μήκος του οχήματος λειτουργεί προς όφελος του μεταξονίου καθώς και των μπροστινών και πίσω προβόλων, ενώ το πλάτος του οχήματος έχει διατηρηθεί στα 1.890χλστ. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ χωρά από 545 λίτρα (45 περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο) έως 1.490 λίτρα (επιπλέον 90 λίτρα) στα ήπια υβριδικά μοντέλα και 390–1.335 λίτρα στα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας της GLC Coupé να είναι μόλις Cd=0,27, βελτιωμένος κατά 3% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο (Cd=0,30).

Κινητήρες

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, πάντα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα. Τέσσερις από αυτούς είναι ήπια υβριδικά μηχανικά σύνολα με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) 2ης γενιάς, ενώ τρεις είναι plug-in υβριδικοί. Όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP). Η ενσωματωμένη μίζα-δυναμό στα ήπια υβριδικά μοντέλα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ιδίως στις χαμηλές στροφές και, σε συνδυασμό με τον στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων, αποδίδει μεγάλη ισχύ. Το ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 48Volt υποστηρίζει υβριδικές λειτουργίες, όπως το ρολάρισμα, την ενίσχυση του κινητήρα και την ανάκτηση ενέργειας, αυξάνοντας την αποδοτικότητα. Επίσης, με τη βοήθεια της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό η εκκίνηση των κινητήρων γίνεται γρήγορα και απλά, με αποτέλεσμα η λειτουργία Start-Stop να μην γίνεται σχεδόν καθόλου αντιληπτή από τον οδηγό.

Υπάρχουν άλλες τρεις εκδόσεις plug-in υβριδικών κινητήρων που προσφέρουν επαρκή ηλεκτρική αυτονομία για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Το βελτιωμένο υβριδικό πρόγραμμα οδήγησης επιλέγει τη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης στα τμήματα της διαδρομής που ενδείκνυνται περισσότερο. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική οδήγηση έχει προτεραιότητα σε διαδρομές εντός αστικών περιοχών. Όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα, ανεξαρτήτως αν είναι βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα, είναι άκρως αποδοτικά και δυναμικά στην οδήγηση.

Η υψηλή πυκνότητα ισχύος της υβριδικής μονάδας κίνησης παρέχεται από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμης διέγερσης. Η μέγιστη ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα είναι αμέσως διαθέσιμη προσφέροντας γρήγορη εκκίνηση και δυναμική απόδοση κατά την οδήγηση. Η πλήρης ηλεκτρική ισχύς είναι διαθέσιμη έως το όριο των 140km/h. Στη νέα GLC Coupé, η Mercedes-Benz τοποθετεί έναν ηλεκτρομηχανικό ενισχυτή δύναμης πέδησης, ο οποίος ελέγχει αυτόματα την ευέλικτη μετάβαση από την υδραυλική πέδηση στην ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι πάντα τη βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας και απόδοση πέδησης σε όλες τις συνθήκες. Κατά συνέπεια, η μέγιστη ισχύς ανάκτησης έως και 100kW μπορεί να επιτυγχάνεται συχνότερα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι 31,2kWh. Η πλήρης επαναφόρτιση της άδειας μπαταρίας με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60kW ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά, ενώ το όχημα περιλαμβάνει στον βασικό του εξοπλισμό έναν τριφασικό φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος 11kW.

Οι ιπποδυνάμεις ξεκινούν από τους 204 και φθάνουν τους 335 ίππους, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται από 6.3 έως 8,1΄΄ ανάλογα την έκδοση και η τελική ταχύτητα κυμαίνεται από τα 225 έως τα 249 χλμ/ώρα.

Τέλος, οι τιμές ξεκινούν από τα 88.099,99 ευρώ και κορυφώνονται στα 97.750,00 ευρώ.