Ένα βουνό από προφυλακτικά είδαν μπροστά τους οι καλεσμένοι που παρακολούθησαν χθες την επίδειξη της Diesel στο πλαίσιο της «Εβδομάδας Μόδας» στο Μιλάνο. Τα μοντέλα της Diesel έκαναν πασαρέλα μπροστά από το κόκκινο βουνό και πρόσφεραν στους παρευρισκόμενους ένα εντυπωσιακό θέαμα την στιγμή που προωθούσαν τις νέες δημιουργίες της Diesel.
Η ιταλική μάρκα αποκάλυψε τη συλλογή της για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2023 με φόντο πάνω από 200.000 κουτιά Durex, υποδηλώνοντας τόσο τη θετικότητα του σεξ όσο και την επικείμενη συνεργασία με την εταιρεία των προφυλακτικών.
«Το σεξ το αντιμετωπίζουμε σοβαρά», δήλωσε ο διευθυντής δημιουργικού της εταιρείας ρούχων, Γκλεν Μάρτενς στο CNN και πρόσθεσε: «Διασκεδάστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλον, να είστε ασφαλείς».
Η συλλογή «Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023» ήταν αφιερωμένη σε θέματα ελευθερίας, ευχαρίστησης και πειραματισμού, με τα μοντέλα να περπατούν με άνεση γύρω από το «βουνό» προφυλακτικών.
Φορώντας χαμηλοκάβαλα τζιν παντελόνια, ρούχα με διάφανα διχτυωτά μπλουζάκια και σκισμένα μεταξωτά φορέματα που τα συγκρατούν αλυσίδες για να είναι σταθερά στο σώμα τα μοντέλα προώθησαν τη νέα συλλογή της Diesel.
Ο Γκλεν Μάρτενς ανέλαβε διευθυντής δημιουργικού τον Οκτώβριο του 2020 και από τότε ακολουθεί την στρατηγική του «προκλητικού» μάρκετινγκ και την πολυτέλεια στα τζιν παντελόνια.
Περισσότερα από 300.000 προφυλακτικά θα διανεμηθούν δωρεάν στα καταστήματα Diesel τον Απρίλιο όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η μάρκα.