Μια αμερικανίδα σερβιτόρα στα Hooters μοιράστηκε τα μυστικά της για να παίρνει γενναία φιλοδωρήματα από τους πελάτες, διευκρινίζοντας ότι δεν έχει να κάνει με το πώς ντύνεσαι, φτιάχνεις τα μαλλιά σου ή βάφεσαι. Έχει να κάνει και με τη σχέση που αναπτύσσεις με τους πελάτες, λέει.
Η Aby Lynn ανάρτησε τα μυστικά της στο TikTok και παίρνει όρκο ότι έχουν αποτέλεσμα σε κάθε πελάτη που έχει απέναντί της.
Αρχικά, συμβουλεύει κάθε σερβιτόρα να προσέχει πάντα την εμφάνισή της. «Οι άνθρωποι προσέχουν πάντα όταν προσέχεις τον εαυτό σου», υποστηρίζει.
Προσπαθεί επίσης πάντα να είναι γεμάτα τα ποτήρια των πελατών της, κάτι που αποκαλεί «το πιο σημαντικό» πράγμα. «Ακόμη και αν είναι μισογεμάτα, φέρε τους ένα άλλο, γιατί οι άνθρωποι είναι ανυπόμονοι».
Η επόμενη συμβουλή έχει να κάνει με την άνεση με την οποία μιλάς στους πελάτες, με την Aby να λέει ότι το να χρησιμοποιείς υποκοριστικά δημιουργεί μια σύνδεση. «Μου αρέσει να τους αποκαλώ όλους με ονόματα από κατοικίδια, τους κάνει να νιώθουν πιο άνετα και έλκονται περισσότερα από εσένα. Πάντα λέω: Γεια σου μωρό, να σου φέρω άλλο ένα ποτό; Γεια σου γλύκα, θέλεις άλλη μια μπίρα; Γεια σου γλύκα είσαι έτοιμος για τον λογαριασμό;».
Κι όταν κάποιος είναι σε ραντεβού ή με το άλλο του μισό; «Αν είναι ένα αγόρι με ένα κορίτσι, πάντα χαιρετάς πρώτα το κορίτσι. Δίνεις σημασία στο κορίτσι, έχεις οπτική επαφή μαζί της».
Σύμφωνα με τη Lynn, η μοναδική φορά που θα κοιτάξεις το αγόρι είναι όταν θα του παίρνεις παραγγελία ή θα του δίνεις το ποτό του.
Το να διασκεδάζεις στη δουλειά είναι επίσης σημαντικό. Το «πολύ» γέλιο είναι ουσιώδες. «Ακόμη κι αν δεν νομίζει ότι είναι αστείο ή ακόμη κι αν έχεις προσβληθεί, γέλα. Γιατί θα σου δώσουν φιλοδώρημα, υπόσχομαι».
Οι πελάτες δεν θέλουν πάντα μια υπερβολικά γλυκιά σερβιτόρα, λέει, αποκαλύπτοντας ότι δεν πειράζει να είσαι αυθάδης με πελάτες, κυρίως μεγαλύτερους άντρες. Όπως ισχυρίζεται, οι πελάτες θα ενδιαφερθούν περισσότερο για μια σερβιτόρα με «τσαγανό». Πάντα με χαμόγελο…
Το επόμενο μυστικό της είναι κάπως… αμφιλεγόμενο: πάντα να κατηγορείς την κουζίνα. «Αν ξέχασες να φέρεις το φαγητό, φταίει η κουζίνα», λέει και συμβουλεύει να προσφέρεις «δωρεάν γλυκό» για να φέρεις τον πελάτη και πάλι στα νερά σου.
Η τελευταία της συμβουλή είναι να διασκεδάζεις ή τουλάχιστον να δείχνεις ότι διασκεδάζεις.