Μπορεί μια οδυνηρή εμπειρία να σου αλλάξει προς το καλύτερο την ζωή; Όπως αποδεικνύει το παράδειγμα της Bethany Mota, ακόμα κι ένα αρνητικό βίωμα είναι ικανό να αποτελέσει εφαλτήριο για μια προσωπική επιτυχημένη ανέλιξη. Ίσως το όνομά της είναι άγνωστο στους κάτω των 20, σε όσους όμως έχουν γεννηθεί μετά το 1990, αλλά και στους ανθρώπους τις αγοράς η ίδια ενσαρκώνει «το όνειρο που έγινε πραγματικότητα».
Όταν τον Ιούνιο του 2009, σε ηλικία 13 ετών, η έφηβη από την Καλιφόρνια έπεσε θύμα bullying αποφάσισε να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στου Youtube ώστε να ξεφύγει από την πίεση… Στο κανάλι που δημιούργησε αποφάσισε να παρουσιάζει τα νέα και τις επιλογές της από την μόδα και μέσα σε λίγο καιρό είχε μετατραπεί σε fashion icon της γενιάς της και σε μια από τους πιο δημοφιλής χρήστες του YouTube σε ηλικία κάτω των 25.
Έκτοτε η παρουσία της στα social media παραμένει εντυπωσιακή, συγκεντρώνοντας σήμερα 10 εκατ. followers στο YouTube, 2,45 εκατ. followers στο Twitter και 4,5 εκατ. στο Instagram. Πρόσφατα μάλιστα κυκλοφόρησε την δική της κολεξιόν ρούχων για την εταιρεία Aéropostale, ενώ το περιοδικό Time την συμπεριέλαβε στην λίστα με τους 25 έφηβους που έχουν την μεγαλύτερη επιρροή.
Κάπως έτσι το 13χρονο πληγωμένο κορίτσι μετατράπηκε σε είδωλο περιζήτητο στους διαφημιστικούς κύκλους που στοχεύουν στο νεανικό κοινό (ηλικίες 18-24).
Κι αν αναλογιστεί κανείς την αγοραστική δύναμη αυτής της ηλικίας θα κατανοήσει την «αξία» της Bethany. Σύμφωνα με έρευνα της FONA International, τα 26 εκατ. εφήβων διαθέτουν για αγορές ποσό ύψους 19,1 δισ. δολαρίων ενώ αν η ηλικία των καταναλωτών ανεβεί έως τα 24 έτη, ο αριθμός των διαθέσιμων χρημάτων για ξόδεμα, φτάνουν το αστρονομικό ποσό των 211 δισ. δολαρίων.