Θυμάστε τη σερβιτόρα από το Τέξας που της άφησε ευγενικός πελάτης φιλοδώρημα 2.000 δολαρίων αλλά δεν πήρε μία, καθώς το εστιατόριο δήλωσε πως δεν μπορούσε να επεξεργαστεί τόσο μεγάλο πουρμπουάρ;
Η 21χρονη Emily Bauer θα τα πάρει τελικά τα λεφτά, καθώς ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου συμφώνησε να της κόψει μια επιταγή με το αντίστοιχο ποσό.
Σύμφωνα με το νέο ρεπορτάζ του τοπικού σταθμού KENS, ο μάνατζερ του εστιατορίου Red Hook Seafood and Bar στο Σαν Αντόνιο δηλώνει τώρα πως η συναλλαγή με την πιστωτική του πελάτη δεν ολοκληρώθηκε.
Ο ιδιοκτήτης ωστόσο John Cheng δήλωσε πως «είναι Χριστούγεννα και όλοι παλεύουν. Είμαι έτοιμος να της τα δώσω ως χριστουγεννιάτικο δώρο».
Texas waitress Emily Bauer takes home $2K tip after claiming she was stiffed https://t.co/Gy5G3CVo2i pic.twitter.com/NLF5F7QENc
— New York Post (@nypost) December 4, 2020
Ο Cheng δήλωσε πως έκοψε στη σερβιτόρα μια επιταγή για 2.069,01 δολάρια, που καλύπτει το φιλοδώρημα, αλλά και τον λογαριασμό που πλήρωσε ο πελάτης.
«Το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της δουλειάς μου είναι διατεθειμένος να μου τα δώσει, παρά το γεγονός ότι το μπέρδεμα δεν ήταν δικό του, δεν μπορώ να τον ευχαριστήσω αρκετά γι’ αυτό», δήλωσε η 21χρονη μητέρα στον σταθμό.
Ο πελάτης είχε λογαριασμό 69,01 δολάρια, άφησε όμως 2.069,01 δολάρια, καθώς τα 2.000 ήταν το φιλοδώρημα για την ευγενική σερβιτόρα που παραδεχόταν πως ήταν πολύ αργή στη δουλειά της.
Ο μάνατζερ πάντως που είχε «παγώσει» το φιλοδώρημα δηλώνει τώρα στον KENS: «Είναι σαν η τράπεζα να σου λέει ‘‘α, είναι απάτη. Δεν πρόκειται να περάσει’’. Αν δώσω πουρμπουάρ 2.000 δολαρίων στον εαυτό μου; Η τράπεζα θα το αρνηθεί. Θα το αρνηθούν. Και θα το αρνηθούν γιατί δεν το κάνω συνήθως αυτό. Δεν δίνω συνήθως τέτοια φιλοδωρήματα».