Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη στήριξη γυναικών θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού υλοποιείται με πρωτοβουλία των brand κοσμημάτων Pomellato και Dodo.
Η πρωτοβουλία ελήφθη λόγω της αποκαλούμενης υποτροπής ενδοοικογενειακής κακοποίησης κατά την υποχρεωτική παραμονή στο σπίτι ως μέτρο περιορισμού εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού.
Σύμφωνα με μη κυβερνητική οργάνωση που εδρεύει στην Τζινγκτζόου, στην επαρχία Χουμπέι κοντά στην εστία της κρίσης του κορονοϊού, ο αριθμός των περιπτώσεων ενδοοικογενειακής βίας εναντίον γυναικών τριπλασιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.
Το brand Pomellato, που έχει πρωτοστατήσει σε δράσεις για τα δικαιώματα των γυναικών με την ίδρυση της πλατφόρμας #PomellatoForWomen το 2017, επισημαίνει ότι πρόκειται για «κρίση εντός κρίσης», καθώς τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας αυξάνονται ταχύτατα, όσο τα μέτρα απομόνωσης και αποκλεισμού, που επηρεάζουν το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού, υποχρεώνουν σε μια επικίνδυνη εγγύτητα δράστες και θύματα.
Τα τελευταία 10 χρόνια, η ιταλική κοσμηματοποιία υποστηρίζει το CADMI, ένα καταφύγιο για γυναίκες που εδρεύει στο Μιλάνο, μέρος του δικτύου Κέντρων Καταπολέμησης της Βίας DiRE.
Το brand κοσμημάτων ξεκίνησε τώρα εκστρατεία crowdfunding για να συγκεντρώσει χρήματα και για τους δύο οργανισμούς και διέθεσε 100.000 ευρώ που θα χρησιμοποιηθούν για την άμεση παροχή βοήθειας σε γυναίκες θύματα κακοποίησης.
Η Σαμπίνα Μπέλι, CEO του ομίλου Pomellato, στον οποίο ανήκει και το Brand Dodo δήλωσε ότι η κατάσταση είναι πολύ ανησυχητική.
«Ανησυχούμε που μαθαίνουμε για την επανεμφάνιση της ενδοοικογενειακής και σεξουαλικής κακοποίησης κατά των γυναικών, που σχετίζεται άμεσα με τους περιορισμούς και τις πιέσεις της παραμονής στο σπίτι. Ο όμιλος Pomellato θα δρα πάντα αποφασιστικά για να στηρίζει τη γυναίκα και θέλουμε οι γυναίκες θύματα βίας να γνωρίζουν ότι δεν είναι μόνες τους» υπογράμμισε.