Ένα επιχειρηματικό δαιμόνιο σκέφτηκε να μετατρέψει σε επαγγελματική δραστηριότητα αυτά τα νέα που κανείς δεν θα θέλει να ξεφουρνίσει.
Τηλεφωνεί δηλαδή, κατόπιν παραγγελίας του πελάτη, σε ανθρώπους για να τους πει τα κακά μαντάτα, με το αζημίωτο πάντα.
Αυτά κάνει ο 29χρονος οικοδόμος και προσφάτως κωμικός Jonathan Chalk, επιστρατεύει το χιούμορ και την αναισθησία του, όπως λέει χαρακτηριστικά, για να βγάλει από τη δύσκολη θέση τους πελάτες του.
Όποιος θέλει να χωρίσει, να απολύσει ή να πει κάτι κακό τέλος πάντων σε κάποιον, έχει τώρα έναν πολύτιμο φίλο στο πλευρό του, ο οποίος θα τηλεφωνήσει για την άβολη αυτή συζήτηση.
Δεν χρεώνει μάλιστα ευθέως τις υπηρεσίες του, δέχεται απλώς δωρεές για τα καμώματά του. «Ήμουν πάντα απότομος και η ιδέα να κάνω κάτι τέτοιο μού ήρθε όταν έκανα κάποια κωμικά σκετσάκια με τους φίλους μου. Έτσι ξεκίνησα μια σελίδα στο Facebook [Jon Breaks Bad News], η οποία μάζεψε 30.000 likes σε μια βδομάδα».
Και έχει κάνει δύσκολες δουλειές είναι η αλήθεια: «Ένα από τα πιο επικά τηλεφωνήματα ήταν ένας τύπος που μου ζήτησε να πάρω την πρώην γυναίκα του και να της πω ότι δεν πληρώνει άλλο τη διατροφή. Όταν μίλησα μαζί της, μου ζήτησε να του τηλεφωνήσω πίσω και να του πω ότι το παιδί δεν ήταν ούτως ή άλλως δικό του»!
Τι άλλο έχει κάνει; «Κάποια άλλη φορά ένα παιδί μου ζήτησε να πάρω τον πατριό του και να του πω ότι δεν τον γούσταρε. Ο πατριός το πήρε τόσο στραβά που ήθελε να παλέψουμε».
Δεν είναι όμως όλες οι υποθέσεις που αναλαμβάνει για γέλια, «τις πιο σοβαρές συγκρατούμαι και δεν τις ποστάρω»…