Το άνοιγμα του νέου αερολιμένα του Βερολίνου θα καθυστερήσει και πάλι τουλάχιστον έως το 2014. Η καθυστέρηση γίνεται πλέον, μεγαλύτερη από δύο χρόνια, από τον αρχικό προγραμματισμό του επίσημου ανοίγματος, ανέφερε μια πηγή κοντά στο σχεδιασμό της υλοποίησης του έργου.
Σχεδόν μετά από ένα τέταρτο του αιώνα από την πτώση του Τείχους και 14 χρόνια από τότε που η έδρα της κυβέρνησης επέστρεψε στο Βερολίνο, που έγινε η πρωτεύουσα της ενιαίας Γερμανίας και η μεγαλούπολη εξακολουθεί να αγωνίζεται για να ανοίξει ένα νέο διεθνές αεροδρόμιο, για να αντικαταστήσει τα δύο που υπάρχουν από τον καιρό του Ψυχρού Πολέμου.
Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, το άνοιγμα του αεροδρομίου Βερολίνου-Βραδεμβούργου που είχε προγραμματισθεί για τον Οκτώβριο του 2013, μετά από ήδη αρκετές αναβολές, αναβλήθηκε και πάλι λόγω προβλημάτων, για παράδειγμα, με τα συστήματα πυρασφάλειάς του.
«Δεν θα υπάρξουν εγκαίνια το έτος που διανύουμε» είπε η πηγή στο Ρόιτερς επιβεβαιώνοντας αναφορές των γερμανικών μέσων ενημέρωσης. Η πηγή δεν ήταν σε θέση να διευκρινίσει εάν και πότε έχει προγραμματισθεί νέα ημερομηνία για τα εγκαίνια, η οποία πιθανότατα θα γίνει το 2014.
Οι καθυστερήσεις είναι ένας οικονομικός πονοκέφαλος για τη δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας, την Air Berlin, η οποία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το νέο αεροδρόμιο ως ένα κομβικό σημείο για τις προσοδοφόρες διηπειρωτικές πτήσεις.
Το αεροδρόμιο έχει ως στόχο να προσελκύει έως και 27 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο στο πρώτο στάδιο λειτουργίας του, και θα είναι σε μέγεθος το μισό από το βασικότερο γερμανικό αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και θα έχει λιγότερο από το ένα τρίτο του μεγέθους, του πιο πολυσύχναστου αεροδρομίου στον κόσμο στην Ατλάντα.