Ενα ακόμα από τα συστατικά της επιτυχίας επανεκλογής του Μπαράκ Ομπάμα είναι τα αστέρια της σόου μπιζ και της μόδας που σύσσωμα σχεδόν επιστράτευσαν ταλέντο και χρήμα για να τον δουν να παραμένει στη θέση του.
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ παρέθεσε ένα από τα πιο πετυχημένα δείπνα υπέρ της επανεκλογής, όπου συγκεντρώθηκαν 15 εκατομμύρια δολάρια, ο Τζέφρι Κάτζενμπεργκ, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραγωγής κινουμένων σχεδίων DreamWorks Animation, έδωσε 2 εκατ. στην υπερεπιτροπή που υποστήριξε τον Αμερικανό πρόεδρο Priorities, ενώ και ο σχεδιαστής Τομ Φορντ έδωσε χρήματα. Επίσης, πολλοί άλλοι, ανάμεσά τους και ο Λεονάρντο ντι Κάπριο, συμμετείχαν σε διαφημιστικά σποτ που καλούσαν τον κόσμο να ψηφίσει Ομπάμα.
Όπως δημοσιεύει το Έθνος, πολλοί αναμείχθηκαν ενεργά και με την προεκλογική του εκστρατεία, όπως η Εύα Λονγκόρια, που μίλησε και στο Συνέδριο των Δημοκρατικών, ενώ την παράσταση έκλεψε ο Μπρους Σπρίνγκστιν, ο οποίος βρέθηκε στην Αϊόβα, στη συγκέντρωση που έκλεισε τον προεκλογικό αγώνα του προέδρου.
Ο τραγουδιστής είναι, εξάλλου, ένθερμος οπαδός του, ενώ και ο Ομπάμα και οι επιτελείς του τον θεωρούν έναν από τους πιο πολύτιμους συμμάχους τους, αφού το «Αφεντικό» όπως είναι το παρατσούκλι του έχει τεράστια απήχηση στην εργατική τάξη των ΗΠΑ και κυρίως στους λευκούς άνδρες ψηφοφόρους, τους οποίους ήθελε να προσεγγίσει όσο τίποτα άλλο ο Ομπάμα.
Το άλμπουμ, εξάλλου, «ορόσημο» της καριέρας του, το «Born in the USA» (1984), αποτελεί την επιτομή της περιγραφής των καθημερινών «μαχών» των απλών πολιτών στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Επίσης, στο πλευρό του Ομπάμα στην τελευταία του ομιλία ήταν και ο ράπερ Jay Z, που μαζί με τη γυναίκα του Μπιγιονσέ ήταν από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές του.