Η Black Friday (23/11) βρίσκεται προ των πυλών και εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο την περιμένουν πώς και πώς για να αγοράσουν πράγματα που έχουν «βάλει στο μάτι» εδώ και καιρό, σε πολύ χαμηλές τιμές.
Σύμφωνα πάντως με μια έρευνα που διεξήχθη στις ΗΠΑ, εκεί όπου πραγματικά έχει νόημα η Black Friday καθώς τα καταστήματα κάνουν γερό σκόντο στα προϊόντα, ένας στους τρεις Αμερικανούς (άνδρες/γυναίκες) υποστηρίζει ότι σκοπεύει να αγοράσει εκείνη την ημέρα κάτι το οποίο θα κρατήσει κρυφό από την/τον σύντροφό του.
Στο πλαίσιο της έρευνας ζητήθηκε η άποψη 2.000 ατόμων σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες τις ημέρες των γιορτών. Ένα άλλο ένα σημαντικό εύρημα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι στο παρελθόν ο μέσος Αμερικάνος απέκρυπτε προϊόντα αξίας 353 δολαρίων που αγόραζε τη Black Friday.
Η έρευνα που διενεργήθηκε από την OnePoll για λογαριασμό της BJ’s Wholesale Club, βρήκε ότι οι κρυφές αγορές που γίνονται συνήθως την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων αφορούν κυρίως είδη ένδυσης (59%), κοσμήματα (48%), κινητά τηλέφωνα (41%) και φωτογραφικές μηχανές (37%).
Ένας στους τρεις παραδέχθηκε πως αγόρασε κάτι κρυφά από το σύντροφό του χρησιμοποιώντας χρήματα από τον κοινό τους λογαριασμό, ελπίζοντας πως θα περάσει απαρατήρητο.
Υπό αυτές τις συνθήκες δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 36% των ερωτηθέντων παραδέχθηκαν ότι τους έπιασαν στα πράσα προσπαθώντας να κρύψουν από τους συντρόφους τους κάποια αγορά τους.
Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι οι άνδρες ξοδεύουν κρυφά κατά μέσο όρο 276 δολάρια το μήνα, ενώ οι γυναίκες πολύ λιγότερα – 119 δολάρια.
Τι μπορεί να είναι όμως αυτό που θέλουν να κρύψουν ο ένας από τον άλλο;
Κάποιος από τους συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησε πως έκρυψε μια τηλεόραση 65 ιντσών από τη γυναίκα του, ενώ κάποιος άλλος είπε πως ξόδεψε κρυφά 500 δολάρια σε video games. Άλλοι κράτησαν κρυφή την αγορά ενός ψυγείου ή τα εισιτήρια για συναυλία του Bob Dylan.
«Οι διακοπές είναι η τέλεια περίοδος να δώσετε στο σύντροφό ας αυτό το κάτι ξεχωριστό που επιθυμούσε όλο το χρόνο», σημειώνει ο αντιπρόεδρος του BJ’s Wholesale Club, Chris Desantis.
Για τον μέσο Αμερικανό πολίτη η Black Friday αποτελεί ένα είδος μυσταγωγίας, καθώς η προετοιμασία πριν ξεχυθεί στους δρόμους για ψώνια εκείνη την ημέρα διαρκεί αρκετές ώρες. Για την ακρίβεια, τέσσερις ώρες, κατά τη διάρκεια των οποίων ψάχνει για τις καλύτερες προσφορές, εντοπίζει καταστήματα και χαράσσει διαδρομές. Αρκετοί μάλιστα (39%) ασχολούνται ακόμα περισσότερες ώρες πριν πάρουν τους δρόμους!
«Για μια Black Friday χωρίς άγχος, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε ένα πολυκατάστημα που θα έχει όλα όσα περιέχει η λίστα επιθυμιών σας, έτσι ώστε να γλιτώσετε χρόνο και χρήμα», είναι η συμβουλή που δίνει στους καταναλωτές ο Chris Desantis ενόψει Black Friday.