Με εντατικούς ρυθμούς εξετάζει η British Airways την κλοπή στοιχείων των πελατών της από την ιστοσελίδα της και την εφαρμογή της για κινητά τηλέφωνα. Κλοπή που δεν περιλάμβανε πληροφορίες για το ταξίδι των πελατών της ή τα διαβατήριά τους, όπως διευκρινίζει η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Από τος 21 Αυγούστου έως και τις 5 Σεπτεμβρίου, προσωπικά και οικονομικά στοιχεία των ταξιδιωτών που έκαναν κράτηση μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας και της εφαρμογής της υποκλάπηκαν.
Το θέμα έχει πλέον λυθεί και η ιστοσελίδα λειτουργεί κανονικά, τονίζει η εταιρεία, που έχει ήδη αρχίσει να επικοινωνεί με τους πελάτες της που έπεσαν θύμα της κλοπής. «Συμβουλεύουμε κάθε πελάτη μας που πιστεύει πως μπορεί να τον αφορά το περιστατικό αυτό να επικοινωνήσει με την τράπεζά του ή τον πάροχο πιστωτικών καρτών και να ακολουθήσει τις οδηγίες τους» σημειώνει η BA.
Έχουν ήδη ειδοποιηθεί η αστυνομία και οι αρμόδιες αρχές καθώς είναι πιθανό να έχουν κλαπεί πληροφορίες για τα οικονομικά στοιχεία εκατοντάδων χιλιάδων ταξιδιωτών, που έκαναν ηλεκτρονική κράτηση τις τελευταίες εβδομάδες.
«Λυπούμαστε πολύ για την αναταραχή που έχει προκαλέσει αυτή η εγκληματική ενέργεια. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ’ όψη την ασφάλεια των στοιχείων των πελατών μας» δήλωσε ο Alex Cruz, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας.
Όπως μεταδίδει το Reuters, ο Cruz προανήγγειλε αποζημίωση σε όσους πελάτες πληγούν οικονομικά ενώ ξεκαθάρισε πως το «χακάρισμα» δεν ήταν παραβίαση των κρυπτογραφημένων πληροφοριών της εταιρείας. «Όχι, οι πληροφορίες μας είναι κρυπτογραφημένες. Υπήρξαν άλλες μέθοδοι, πολύ εξελιγμένες προσπάθειες από τους κακοποιούς για να αποκτήσουν τα στοιχεία αυτά. Είχαν πρόσβαση στα συστήματά μας με παράνομο τρόπο» είπε χαρακτηριστικά.