Οριστική φαίνεται να είναι η συγχώνευση των Κυπριακών Αερογραμμών με τη Eurocypria. Το θέμα αυτό προβάλλει πιο έντονα μετά τα οικονομικά αποτελέσματα των Κυπριακών Αερογραμμών για το πρώτο εξάμηνο του 2010, σύμφωνα με τα οποία η εταιρία παρουσίασε ζημιές 25,5 εκατομμυρίων ευρώ, σε σύγκριση με ζημιές τριών κόμμα πέντε εκατομμυρίων κατά το αντίστοιχο εξάμηνο του 2009.
Τα κόμματα ΑΚΕΛ και ΔΗΣΥ συμφωνούν στη διεξαγωγή εντατικού διαλόγου για το μέλλον της εταιρείας. Συμφωνούν επίσης με τη συγχώνευση, αλλά διαφωνούν με τον τρόπο που θα γίνει.
Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΑΚΕΛ, Σταύρος Ευαγόρου, σε δηλώσεις του στο ΡΙΚ ανέφερε ότι το κόμμα του τάσσεται υπέρ της ελεγχόμενης συγχώνευσης. Ωστόσο απορρίπτει το ενδεχόμενο αποκρατικοποίησης της εταιρείας και ελέγχου της κατά πλειοψηφία από ιδιώτες επενδυτές.
Αντίθετα, ο ΔΗΣΥ δια του αναπληρωτή προέδρου του, Αβέρωφ Νεοφύτου τάσσεται υπέρ της ταχείας συγχώνευσης αλλά και της εισόδου ιδιωτών επενδυτών στην εταιρεία, η οποία, όπως ανέφερε, δεν πρέπει να ελέγχεται από το κράτος.
Ο Πρόεδρος της Συντεχνίας Ανδρέας Πιερίδης, δήλωσε επίσης στο ΡΙΚ, ότι η συντεχνία τάσσεται υπέρ της επίσπευσης της συγχώνευσης, αλλά τάσσεται εναντίον της απόκτησης της πλειοψηφίας των μετοχών της εταιρείας από ιδιώτες.
Ο κ. Πιερίδης απέδωσε τη ζημιά στις Κυπριακές Αερογραμμές στον αθέμιτο ανταγωνισμό από τις άλλες εταιρείες οι οποίες, σε αντίθεση με τις κυπριακές αερογραμμές, μπορούν να χρησιμοποιούν διαύλους στον τουρκικό εναέριο χώρο.
Ταυτόχρονα επέκρινε τον ΚΟΤ και την Hermes Airports ότι δίνουν κίνητρα για νέους προορισμούς σε άλλες εταιρείες εκτός από τις Kυπριακές Aερογραμμές.
Ο εκπρόσωπος της Ηermes Airports, Αδάμος Ασπρής δήλωσε στο ΡΙΚ, ότι το σχέδιο κινήτρων με μειωμένες τιμές για νέα δρομολόγια, προσφέρθηκε και στις Κυπριακές Αερογραμμές αλλά δεν υπήρξε ανταπόκριση.