Συγγνώμη ζήτησε από τους επιβάτες της μία εταιρεία σιδηροδρόμων, καθώς ένα από τα τρένα της έφυγε νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Για την ακρίβεια 25 δευτερόλεπτα νωρίτερα.
Η εταιρεία West Japan Railways, όπως γράφει η Daily Mail, ζήτησε συγγνώμη για τη «μεγάλη αναστάτωση» που προκλήθηκε όταν ένα από τα τρένα της, στον σιδηροδρομικό σταθμό Notogawa αναχώρησε από λάθος στις 7:11:35 την Παρασκευή.
Ο οδηγός του τρένου των 7:12 μπερδεύτηκε και νόμιζε πως έπρεπε να φύγει στις 7:11, κι έτσι έκλεισε εκείνη την ώρα τις πόρτες.
Γρήγορα συνειδητοποίησε το λάθος του, ωστόσο κοίταξε έξω, στις αποβάθρες, είδε πως ήταν άδειες και αποφάσισε να ξεκινήσει το τρένο παρά να ξανανοίξει τις πόρτες και να φύγει λίγο αργότερα από το αναμενόμενο.
Ωστόσο, φαίνεται πως υπήρχαν άνθρωποι που ήθελαν να επιβιβαστούν στο συγκεκριμένο τρένο. Ένας από αυτούς, που «έμεινε πίσω», εξέφρασε τη δυσφορία του σε έναν από τους εργαζόμενους στον σταθμό, ο οποίος με τη σειρά του μετέφερε την πληροφορία στα κεντρικά της εταιρείας, κι έτσι εκείνη εξέδωσε την επίσημη ανακοίνωση απολογίας: «Η μεγάλη αναστάτωση που προκλήθηκε στους πελάτες μας είναι ασυγχώρητη. Θα αξιολογήσουμε τις πρακτικές μας και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για να μην συμβεί ξανά τέτοιο περιστατικό».
Το επόμενο δρομολόγιο ήταν προγραμματισμένο για τις 7:19 και ήταν στην ώρα του.
(φωτογραφία αρχείου)