Μια εταιρεία ταξί στο Πακιστάν ξεκίνησε μια πρωτοποριακή διαφημιστική εκστρατεία για να προσελκύσει πελάτες. Προτείνει στους πελάτες της να επιβιβάζονται στο ίδιο όχημα με μια… προξενήτρα για να αναζητούν το άλλο τους μισό κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Η Careem, μια εφαρμογή που λειτουργεί στα πρότυπα της Uber και είναι πολύ δημοφιλής στον μουσουλμανικό κόσμο, έστειλε το πρωί της Τετάρτης αυτήν την αναπάντεχη πρόταση στους πελάτες της, να συνταξιδεύουν δηλαδή με μια «θεία ρίστα», δηλαδή με μια γυναίκα που αναλαμβάνει προξενιά.
Όπως ανέφερε το AFP, οι «θείες» αυτές έχουν στη διάθεσή τους καταλόγους με υποψήφιους γαμπρούς και νύφες και γνωρίζουν λεπτομέρειες όπως το μορφωτικό επίπεδο, τον μισθό, το βάρος και το ύψος, ακόμη και το χρώμα του δέρματός τους. Έναντι αμοιβής, φροντίζουν να φέρνουν σε επαφή τα ενδιαφερόμενα μέρη. Η Careem θέλει να εκσυγχρονίσει αυτή τη μέθοδο.
Η «υπηρεσία» πάντως προτάθηκε μόνο σε δύο πόλεις του Πακιστάν και μόνο για δύο ημέρες. Πολλοί Πακιστανοί έσπευσαν να σχολιάσουν ειρωνικά αυτό το διαφημιστικό κόλπο στους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης. Η Careem από την πλευρά της υπερασπίστηκε την πρότασή της υποστηρίζοντας ότι καλύπτει μια «ανάγκη» των πελατών της.
«Παρατηρήσαμε ότι τα ρίστα (σ.σ. προξενιά μεταξύ οικογενειών) είναι ένα συχνό θέμα συζήτησης μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία χρηστών μας. Έτσι ξεκινήσαμε αυτήν την υπηρεσία για να βοηθήσουμε τους νέους να βρουν το άλλο τους μισό. Κατά τη διάρκεια της κούρσας μπορούν να πουν στην προξενήτρα τις προτιμήσεις τους και εκείνη θα επικοινωνήσει κατόπιν μαζί τους προτείνοντάς τους ένα κατάλληλο ρίστα» είπε ο υπεύθυνος επικοινωνιών της εταιρείας, ο Σιμπτάιν Νάκβι.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία πειραματίζεται για να διευρύνει το πελατολόγιό της. Τον Ιανουάριο είχε προτείνει την εφαρμογή «Careem Doctor» με την οποία οι πελάτες καλούσαν γιατρό για κατ’ οίκον επισκέψεις.