Αντί να ανεβάζουν φωτογραφίες φίλων και συγγενών τους, τα μέλη ενός νέου κοινωνικού δικτύου στην Αργεντινή μοιράζονται φωτογραφίες από καλλιέργειες σόγιας και κάνουν like στα τελευταία μοντέλα τρακτέρ!
Μιμούμενο την επιτυχία των διάσημων κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, το… SojaBook (www.sojabook.com) της Αργεντινής βρήκε πρόσφορο έδαφος.
Η Αργεντινή, εκτός από το γεγονός ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές σόγιας, διαθέτει και έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς χρηστών των κοινωνικών δικτύων.
«Το SojaBook θέλει να φέρει σε επαφή τους κτηματίες με τις καθημερινές τους ανάγκες» εξηγεί ο ιδρυτής του, ο 31χρονος δικηγόρος Μαριάνο Τορουμπιάνο.
Μέχρι στιγμής το SojaBook διαθέτει 1.000 μέλη, αλλά ο Τορουμπιάνο δηλώνει ότι ελπίζει σύντομα να φθάσουν τις 10.000 ακόμη κι αν τα θέματα συζήτησης δεν ενδιαφέρουν ένα ευρύ κοινό.