Ένας στρατιώτης πυροβολικού έπιασε το όπλο του, στοχεύει και έχει το δάχτυλο στη σκανδάλη. Ένα μοντέλο με ένα σκισμένο σορτς, φορώντας κόκκινες γόβες, έγειρε στους αγκώνες της και τότε οι κάμερες άστραψαν. Αυτό δεν είναι ένα πεδίο μάχης, αλλά ένα set για την επόμενη καμπάνια της 3ης Ταξιαρχίας Εφόδου της Ουκρανίας.

Ο ουκρανικός στρατός με αυτή τη διαφήμιση ελπίζει να προσελκύσει νεοσύλλεκτους, οι οποίοι με το πέρασμα του χρόνου γίνονται όλο και πιο δυσεύρετοι. Άλλωστε, ο πόλεμος της Ουκρανίας με τη Ρωσία κοντεύει τα τρία χρόνια.

Σύμφωνα με την Washington Post, ο κόσμος γίνεται ολοένα και πιο διστακτικός και οι στρατιωτικές μονάδες ανταγωνίζονται μεταξύ τους για να κερδίσουν στρατιώτες που θα πειστούν να καταταγούν. Για να αντέξει η Ουκρανία σε αυτόν τον πόλεμο πρέπει να κερδίσει περισσότερους στρατιώτες και για να το πετύχει αυτό, πρέπει να «πουλήσει» την στρατιωτική θητεία.

Η 3η Ταξιαρχία είναι γνωστή για τις καινοτόμες ιδέες που έχει σε αυτόν τον πόλεμο και στον τρόπο που έχει για να πείσει εθελοντές να καταταγούν στον στρατό.

«Πρέπει να προβάλλουμε την ιδέα ότι είναι καλό να είσαι στον στρατό. Αυτή είναι μια σύγχρονη σύγκρουση που απαιτεί σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης», δήλωσε η επικεφαλής της ομάδας επικοινωνίας, Χριστίνα Μπονταρένκο.

Η συγκεκριμένη κίνηση προκάλεσε εκατοντάδες άτομα να κάνουν αιτήσεις για να μπουν στον στρατό, αν και μόνο μία στις δέκα οδήγησε εν τέλει σε ένταξη.

Αν και η πρώτη καμπάνια ήταν η επιτυχής, η δεύτερη έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις με κάποιους να τη χαρακτηρίζουν ως «υπερβολική».