Με έναν τελείως αγενή τρόπο θέλησε ένας πελάτης να ξεγελάσει μια σερβιτόρα στο Τέξας για την Πρωταπριλιά, αφού για λογαριασμό 27 δολαρίων της άφησε υπογεγραμμένη απόδειξη με 100 δολάρια φιλοδώρημα με το μήνυμα: «Πρωταπριλιά χαζούλα, δεν έχει φιλοδώρημα για σένα».
Η 20χρονη σερβιτόρα και κόρη της ιδιοκτήτριας, Άισις Γκόμεζ, δεν χρέωσε τον επίδοξο φαρσέρ παρότι είχε τη δυνατότητα: «Απλώς για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα έρθουν να ζητήσουν πίσω τα χρήματα, δεν χρέωσα τα 100 δολάρια», τόνισε η ίδια στη New York Post και συνέχισε: «Ήταν πολλά χρήματα και αφού ήταν αστείο, δεν ήμουν σίγουρη αν έπρεπε ή όχι. Επίσης, μίλησα με τη μαμά μου γι’ αυτό επειδή είναι και το αφεντικό και μου είπε, “Όχι, μην το χρεώσεις γιατί δε θέλουμε να έχουμε μετά παράπονα”».
Η φωτογραφία ανέβηκε στο ίντερνετ και γρήγορα έγινε viral με την ιδιοκτήτρια της μικρής επιχείρησης, Γιεσένια Σάντσες να δηλώνει πως δεν είχε καμιά σχέση με το γεγονός και πως ο πελάτης το έκανε: «Είδα πολλούς ανθρώπους να το αναδημοσιεύουν. Δεν φανταζόμουν ότι θα φτάσει τόσο μακριά. Έλαβα πολλές τηλεφωνικές κλήσεις στο εστιατόριο λέγοντας, ‘Είναι αυτό το εστιατόριο όπου το κορίτσι δεν πήρε το φιλοδώρημα των $100;’ Ξαφνικά, όλοι το γνώριζαν» εξήγησε.
Η έντιμη στάση της σερβιτόρας άρεσε στο κοινό και μάλιστα μια γυναίκα που κάλεσε το κατάστημα είπε πως ένιωθε τόσο άσχημα που έχασε το φιλοδώρημα που ήθελε να δημιουργήσει μια καμπάνια GoFundMe αλλά η Γκόμεζ αρνήθηκε την προσφορά.
Το συμβάν λειτούργησε υπέρ του καταστήματος αφού είχε ως αποτέλεσμα να γίνει γνωστό κι έτσι αυξήθηκαν τονίζοντας πως είδαν τη δημοσίευση και για αυτό ήρθαν σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Η φωτογραφία που έκανε τον γύρο του διαδικτύου προκάλεσε τις αντιδράσεις πολλών συναδέλφων της Γκόμεζ, που κάποιοι μάλιστα παραδέχονται πως εκείνοι θα έπαιρναν τα χρήματα