Την εμπειρία του από τη γέφυρα της Βαλτιμόρης περιέγραψε στον ANT1 ένας Έλληνας φορτηγατζής, ο Δημήτρης Ψεύτογλου, καθώς πέρασε από το σημείο λίγες ώρες πριν την κατάρρευση.
«Εγώ πέρασα την Κυριακή από εκεί πέρα. Περνάω πολύ συχνά, αλλά περάσαμε από εκεί την Κυριακή. Κατά τις 12:30 περίπου. Πηγαίναμε στη Φιλαδέλφεια κι έτυχε να περάσουμε από εκεί. Κανένα 48ωρο περίπου (σ.σ. πριν την κατάρρευση)», είπε αρχικά ο κ. Ψεύτογλου, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αντίδρασή του μόλις έμαθε για το περιστατικό.
«Τρίτη πρωί που ξύπνησα κι άνοιξα το τηλέφωνο, είδα τι συνέβη. Έπαθα σοκ. Δεν ήξερα τι είχε γίνει ακριβώς. Δεν ήξερα πόσοι ήταν οι νεκροί. Το μυαλό μου γύρισε χιλιάδες στροφές. Θα μπορούσαμε να περνάμε κι εμείς, γιατί οδηγούμε μέρα και νύχτα».
Ο Έλληνας φορτηγατζής περιέγραψε και τη δομή της γέφυρας: «Έχει δύο τσιμεντένιους πυλώνες, που είναι κρεμαστοί για να περνάνε τα καράβια από κάτω. Έχει 56 μέτρα ύψος και μήκος 2,5 χιλιόμετρα. Το καράβι πήγε και χτύπησε τον ένα πυλώνα, οπότε κατέρρευσε πολύ εύκολα. Χτύπησε το αριστερό κομμάτι».
Για το αν ήξερε το καράβι τι γίνεται είπε τα εξής: «Δεν είμαι ναυτικός, αλλά απ ότι διαβάζω, το πλοίο βγήκε εκτός λειτουργίας. Στη συνέχεια ειδοποίησαν την αστυνομία κι έκλεισαν τη γέφυρα. Μόνιμα υπήρχε συνεργείο στη γέφυρα για έργα συντήρησης. Δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι δεν πρόλαβαν να φύγουν».
Αναφορικά με τις μετακινήσεις στο σημείο επεσήμανε τα παρακάτω: «Ο αυτοκινητόδρομος 695, ο περιφερειακός της Βαλτιμόρης, είναι ένας κύκλος. Η γέφυρα είναι νότια. Εμείς θα έχουμε διόδο από τη νότια πλευρά κι θα περνάμε από υπόγειες σύρραξες που είναι κάτω από το ποτάμι. Θα υπάρχει πολύ μποτιλιάρισμα και θα είναι πολύ δύσκολη η μεταφορά και η μετακίνησή μμας. Θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και θα υπάρχει δουλειά μέχρι να τελειώσουν τα αποθέματα.
Μετά δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Η θα πηγαίνουν στο Νιου Τζέρσι ή στο Χιούστον . Θα χρειαστούν χρόνια για να φτιαχτεί νέα γέφυρα. Θα υποθέσω δύο χρόνια μίνιμουμ.
Το βασικότερο είναι να ανοίξει το σημείο που έχει μπλοκάρει από το πλοίο, ώστε να γίνονται οι μετακινήσεις μέσα στο λιμάνι και να απεγκλωβιστούν τα πλοία, αλλά και για να έρθουν καινούργια, αλλιώς θα μείνει κόσμος χωρίς δουλειά».