Οι οδηγοί ταξί φημίζονται για την κουβέντα που πιάνουν συνήθως με τους πελάτες, με ορισμένους να δυσανασχετούν, ειδικά αν καλούν ταξί συχνά, πόσο μάλλον για επαγγελματικές υποχρεώσεις τους.
Ένας 72χρονος οδηγός της Uber που κέρδισε 80.000 πέρυσι, αποκάλυψε τον λόγο που συνήθως γίνονται αυτές οι συζητήσεις, ενώ ανέλυσε και τις δυσκολίες που υπάρχουν πλέον στον κλάδο του.
Ο Rich που είναι οδηγός ταξί πλήρους απασχόλησης της Uber για περισσότερα από τρία χρόνια μίλησε στο Business Insider και δήλωσε πως «πρέπει να σου αρέσει η οδήγηση για να κάνεις αυτό το επάγγελμα. Επίσης, να σου αρέσει να γνωρίζεις ανθρώπους και να μπορείς να κάνεις μια έξυπνη συζήτηση. Διαφορετικά, θα καείς νωρίς».
Παράλληλα, σημείωσε ότι μέσω της κουβέντας ενδέχεται να κάνει καλή εντύπωση στον πελάτη και να λάβει ένα φιλοδώρημα, με αποτέλεσμα να βγάλει περισσότερα λεφτά.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η αγορά έχει γίνει ανταγωνιστική, ειδικά μετά την πανδημία. Ο ίδιος οδηγεί περίπου 40 με 55 ώρες την εβδομάδα και παρά την εμπειρία του, δεν είναι σίγουρος για τα λεφτά που θα κερδίσει.
Συγκεκριμένα, πέρα από το διαφορετικό κόστος κάθε πληρωμής, πρέπει να πληρώσει την εφαρμογή, την βενζίνη και να κρατήσει ένα κόστος για το όχημα, όπως τη συντήρηση του. Έτσι, στο τέλος της ημέρας απομένουν λιγότερα από όσα κέρδισε μέσα στη μέρα.
Επιπλέον, η οδήγηση για περισσότερες ώρες δεν αποτελεί εγγύηση για μεγαλύτερο εισόδημα, παρότι φαντάζει ωραία στη θεωρία. «Υπήρξαν πολλές φορές που έβγαζα πάνω από 2.000 δολάρια την εβδομάδα – μέχρι και 2.700 – ωστόσο, αυτές οι μέρες έχουν περάσει προ πολλού», είπε ο Rich.
Έτσι, θεωρεί ότι η κουβέντα με τον πελάτη μπορεί να κάνει πιο υποφερτή τη διαδρομή και να βελτιώσει το κλίμα, χωρίς να «καούν» οι αντοχές του οδηγού.