Έχουν υπάρξει στιγμές που ήθελες να καλέσεις όλους τους κολλητούς σου σπίτι για φαγητό αλλά δεν το έκανες γιατί δε θα χωρούσαν όλοι στην τραπεζαρία ή επειδή δεν είχες αρκετά παρόμοια σερβίτσια; Χαλάρωσε! Σκέψου λίγο πιο δημιουργικά και συμπεριφέρσου όπως πραγματικά θα ήθελες! Το θέμα είναι να είσαι ο εαυτός σου! Εάν δεν χωρούσαν οι φίλοι σου στην τραπεζαρία, θα κάθονταν στο καθιστικό, σε εκείνες τις φανταστικές μαξιλάρες που σου είχε φέρει η φίλη σου, για να χαλαρώνετε στο μπαλκόνι το καλοκαίρι. Δεν έχεις σερβίτσια για να δημιουργήσεις ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα; Λίγη δημιουργικότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν! Χρησιμοποίησε ό,τι έχεις στα ντουλάπια σου. Αυτό που έχει πραγματική σημασία είναι να περάσεις καλά μαζί τους και να διασκεδάσεις! Αυτό ήταν και το κεντρικό μήνυμα της εκδήλωσης της ΙΚΕΑ για την παρουσίαση του νέου της καταλόγου, στην οποία βρεθήκαμε και εμείς! Να είναι ο καθένας μας αυθόρμητος, δηλαδή ο εαυτός του! Γιατί μόνο έτσι μπορούμε να απολαμβάνουμε την καθημερινότητα μας! Σε έναν χώρο, με όμορφα και λειτουργικά προϊόντα από το νέο κατάλογο, που θύμιζε σπίτι, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μας καλωσόρισε και μας μύησε στον κόσμο της μαγειρικής, αφού μας κάλεσε στην κουζίνα, που ήταν στημένη στο χώρο, όπου και δημιουργήσαμε γευστικές συνταγές, με το δικό μας ξεχωριστό τρόπο! Στη συνέχεια ακούσαμε τη Σάντυ Κουτσοσταμάτη, η οποία αφού μας ενημέρωσε για την φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από τη δημιουργία του νέου καταλόγου της ΙΚΕΑ, μας παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας «Life at Home Report». Μια έρευνα που πραγματοποίησε η ΙΚΕΑ, τον Μάιο του 2016, σε 12 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Σε αυτή συμμετείχαν περισσότεροι από 12 χιλιάδες άνθρωποι και ο σκοπός της ήταν να δοθεί απάντηση στο ερώτημα, «Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που κάνουν ένα σπίτι….σήμερα». Η γνωστή ψυχολόγος κατέληξε στο ότι το σπίτι μας δεν είναι μόνο μια φυσική δομή αλλά και ένα συνονθύλευμα αισθήσεων. Ο τρόπος που δομούμε το χώρο αντικατοπτρίζει στην πραγματικότητα όχι μόνο τις πρακτικές ανάγκες της καθημερινότητας αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά στοιχεία της προσωπικότητάς μας. Τέλος, το λόγο πήρε ο αρχιτέκτονας Δημήτρης Τσίγκος, για να μας μιλήσει για το όραμα της IKEA, το οποίο περιγράφεται με τον όρο Δημοκρατικός σχεδιασμός. Το συνδυασμό δηλαδή του υψηλού design, της ποιότητας, της λειτουργικότητας, της βιωσιμότητας και της προσιτής τιμής όλων των αντικειμένων, ώστε να δημιουργούν μια καλύτερη καθημερινότητα στους πολλούς! Δείτε το νέο κατάλογο της ΙΚΕΑ στο www.ikea.gr