Η Ορσαλία Παρθένη, πρόεδρος της ελληνικής Ένωσης σχεδιαστών μόδας, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τις τάσεις της μόδας, τα ρούχα που επιλέγουν οι Έλληνες για τις γιορτές, και για τις προϋποθέσεις της επιτυχίας στον χώρο της αγοράς ένδυσης. Η εταιρεία της Ορσαλίας Παρθένη, έχει ανεβάσει το επίπεδο ανταγωνισμού, ενώ η ίδια αναλαμβάνει πλήρως και την ευθύνη του κλάδου της ως νεοεκλεγείσα πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Σχεδιαστών.
Τα ρούχα της εταιρείας φορούσαν αριστοκράτες, βιομήχανοι, εφοπλιστές, επιχειρηματίες, αστέρες από όλο τον κόσμο που κατέφθαναν στο νησί των ανέμων για να βρίσκονται μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ο πατέρας της, Δημήτρης Παρθένης, εμπλούτισε το ελληνικό καλοκαίρι με ένα ένδυμα διεθνών προδιαγραφών και έδωσε στην ελληνική μόδα διεθνή απήχηση.
Η ίδια μίλησε στο MEGA αναφέρθηκε στις τάσεις της μόδας και τι πρέπει να προσέξουν στις αγορές τους οι καταναλωτές.
«Ο πιο σωστός τρόπος να σκεφτόμαστε αναφορικά με τις αγορές ή τις αγορές από σχεδιαστές, είναι να μην παίρνουμε πάρα πολλά. Και να έχουμε μια γκαρνταρόμπα με σύνεση. Οι περισσότεροι άνθρωποι ψωνίζουμε για ψυχοθεραπευτικούς λόγους, μπορούμε όμως να σκεφτόμαστε τις αγορές μας και να τις σκεφτόμαστε και ποιοτικά. Και τα πολύ φαντεζί ρούχα δεν μπορείς να τα φορέσεις και συνέχεια. Τα ρούχα με πούλιες και στρας πρέπει να έχουν καλή εφαρμογή στο σώμα μας γιατί αυτά είναι συνήθως συνθετικά. Η παγιέτα έχει ένα θετικό, επειδή είναι γυαλιστερή, γίνεται “ζαλιστική” και κρύβει και ατέλειες στο σώμα μας. Aλλά όταν όλοι φοράνε μία παγιέτα σε έναν χώρο, τότε είναι σαν να φοράνε όλοι ένα μαύρο φόρεμα. Αρχίζει και γίνεται κουραστικό», είπε αρχικά.
Πώς ήταν η αγορά φέτος
Σύμφωνα με την Ορσαλία Παρθένη, «δεν είναι μόνο η αγορά του ρούχου. Έχω κατάστημα στο Κολωνάκι και τυχαίνουν μέρες που είναι άδεια η αγορά. Είσαι να βλέπεις ότι είναι Κυριακή. Τον Νοέμβριο και τώρα, δεν «ζεστάθηκε» η αγορά. Δεν είναι μόνο το ρούχο, αλλά η αγορά γενικά».
Πώς ένας νέος σχεδιαστής θα διεισδύσει στον χώρο της μόδας;
«Το θετικό στην εποχή μας είναι ότι είναι πιο εύκολο να μάθουν τη μόδα λόγω των social media. Παλιά έπρεπε να έχεις μπάτζετ για να διαφημιστείς. Σίγουρα δεν μιλάμε για προϊόντα μαζικής παραγωγής, και τα παπούτσια είναι καλοφτιαγμένα. Ένας νέος σχεδιαστής για να ξεκινήσει πρέπει να σκεφτεί την γκάμα προϊόντων που θα κάνει και τι θέλει η αγορά. Μπορεί οι τάσεις να σε οδηγούν και η μόδα σε παρασύρει, αλλά καλό είναι να έχεις μία προσωπική ταυτότητα και να κάνεις κάτι για να ξεχωρίσεις ώστε να είναι αναγνωρίσιμο το ρούχο του. Γίνονται εκθέσεις, που μπορεί ο νέος σχεδιαστής να δείξει τη δουλειά του».