Η πτώση του πίνακα του Πικάσο, ο οποίος είχε κλαπεί το 2012 και βρέθηκε χθες από την αστυνομία, έγινε viral.
Εκτός από τα εκατοντάδες tweet που «τρόλαραν» το περιστατικό της πτώσης που συνέβη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο… χορό μπήκαν τα ΙΚΕΑ και το Πλαίσιο.
Αρχικά τα ΙΚΕΑ δημοσίευσαν μία διαφήμιση στα social media με ένα ράφι και τον τίτλο «Ιδέες δίνουμε» με το hashtag picasso.
Στη συνέχεια το Πλαίσιο πήρε σειρά στο επιθετικό μάρκετινγκ μέσω τρολαρίσματος για το περιστατικό με τον πίνακα. Στηρίζοντας το έργο τέχνης του Ισπανού ζωγράφου σε ένα τρίποδο, έγραψε «Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία».