Τα επεισόδια που έγιναν την προηγούμενη σεζόν στα ελληνικά ποδοσφαιρικά γήπεδα, απέδειξαν ότι συνεχίζουν να είναι μια από τις μεγαλύτερες πληγές στον ελληνικό αθλητισμό. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι για πρώτη φορά και οι τέσσερις «μεγάλοι» του ελληνικού ποδοσφαίρου θα ξεκινήσουν τη νέα σεζόν με κεκλεισμένων θυρών τα παιχνίδια τους. Χαρακτηριστικότερο όλων όσων διαδραματίστηκαν την προηγούμενη σεζόν στα γήπεδα της χώρας, ήταν ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας στον Βόλο. Από όσα συνέβησαν στο Πανθεσσαλικό από τύχη δεν είχαμε νεκρό, ωστόσο δεν είχαν περάσει και πολλές ημέρες από τότε που ένας 24χρονος Κύπριος οπαδός του ΠΑΟΚ έχασε τη ζωή του σε περιστατικό που διαδραματίστηκε μακριά από κάποιο γήπεδο. Το φαινόμενο δεν είναι τωρινό. Ουσιαστικά, ανέκαθεν υπήρχαν και στο εξωτερικό και στην Ελλάδα διαμάχες με φόντο τον αθλητισμό και κυρίως το λαοφιλέστερο άθλημα, το ποδόσφαιρο. Από τις πρώτες εποχές των πιο δημοφιλών ελληνικών συλλόγων, καταγράφονται περιστατικά βίας. Αλλά, ο κύκλος της έντασης ανέβηκε επικίνδυνα τη δεκαετία του 80’, όταν ξεκίνησε η εποχή του χουλιγκανισμού. Από εκεί έρχεται και αυτή η άγνωστη στο ευρύ κοινό ιστορία…
Το ακόμη πιο παράδοξο στην ιστορία ήταν ότι οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων αγωνίστηκαν στον τελικό φορώντας μαύρα περιβραχιόνια, οι μεν του Ολυμπιακού πενθώντας τα θύματα της τραγωδίας της Θύρας 7 και οι δε Θεσσαλονικείς εις μνήμην του προπονητή της ομάδας, Γκιούλα Λόραντ, που ξεψύχησε από ανακοπή στον πάγκο της ομάδας τρεις εβδομάδες νωρίτερα. Όμως, αυτό δεν τους πτόησε. Μάλιστα, αυτή ήταν η πρώτη μετάδοση τελικού Κυπέλλου από την ΕΡΤ (δεν υπήρχε τότε η ιδιωτική τηλεόραση) σε έγχρωμη κάλυψη.
Ήταν η ταινία στην οποία ο Γιάννης Μπέζος έκανε τα πρώτα βήματα της καριέρας του, σε δεύτερο ρόλο, ενώ η Κατιάνα Μπαλανίκα, που είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, σαγήνευσε με τη σέξι παρουσία της, έστω και από τον ρόλο της κακιάς. Πρωταγωνιστές ήταν επίσης οι Γιώργος Πετρόχειλος, Άγης Γυφτόπουλος, Στηβ Ντούζος, Πέτρος Ζαρκάδης και Λιάνα Θάνου.
«Αυτό ήταν πέρα από κάθε φαντασία. Δεν το περίμενε κανείς. Ο κόσμος έφευγε με αλαλαγμούς από τις αίθουσες. Γινόταν χαμός…», σχολιάζει ο Γιώργος. Μάλιστα, δεν ήταν μόνο στους ΑΕΚτσήδες που είχε φανεί… κάπως η ταινία. «Για εμάς δεν το συζητάμε. Αλλά, και σε κάποιους φίλους μου Ολυμπιακούς, επίσης δεν άρεσε. Καμία σχέση με τις ξένες ταινίες που έχουν πιάσει αυτήν τη θεματολογία».