Το τέλειο γαμήλιο ταξίδι περιλαμβάνει 4 ημέρες ξεκούρασης στον ήλιο, 27 βαθμούς Κελσίου, δύο βιβλία και τρεις εμπειρίες γεμάτες… αδρεναλίνη!
Αυτό είναι το κεντρικό συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα του τουριστικού οργανισμού Kuoni, που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι ναι μεν οι νεόνυμφοι θέλουν να ζήσουν τον έρωτα τους ξαπλωμένοι στον ήλιο, απαιτούν όμως να εκπληρώσουν και τη μεγάλη «λίστα των επιθυμιών τους». Είναι δηλαδή διατεθειμένοι να ξοδέψουν σχεδόν 6.000 ευρώ στο γαμήλιο ταξίδι τους και δυο εβδομάδες από τις διακοπές τους για να εξερευνήσουν νέους τόπους και κουλτούρες και να επισκεφτούν ιστορικά μνημεία.
Ο μέσος νιόπαντρος εξακολουθεί να ονειρεύεται ότι ο μήνας του μέλιτος περιλαμβάνει δείπνα υπό το φως των κεριών και σαμπάνιες κατά την άφιξη του στο ξενοδοχείο, όμως αυτό θα πρέπει να συνοδεύεται από τουλάχιστον δύο ημέρες καταδύσεων, κολύμβησης με καρχαρίες, βόλτες με Segway’s και άλλες δραστηριότητες. Όλα αυτά δείχνουν ότι τα νέα ζευγάρια αναζητούν ακόμη και σήμερα τις ρομαντικές μέρες στην παραλία, σε προορισμούς όπως οι Μαλδίβες και ο Μαυρίκιος, όμως θέλουν να ζήσουν και κάποια αυθεντική εμπειρία σε αυτό το ταξίδι. Έτσι προορισμοί όπως η Ιταλία και το Βιετνάμ αυξάνουν τη δημοτικότητα τους, ειδικά σε σχέση με το παρελθόν.
Η αναζήτηση της περιπέτειας είναι το ζητούμενο για πολλούς, αφού επιστρέφοντας στο σπίτι τους θέλουν να μοιραστούν εμπειρίες για το τι είδαν και το τι έκαναν, με τους φίλους τους. Η έρευνα έδειξε ακόμη, ότι οι βρετανοί νεόνυμφοι θα ήθελαν στο γαμήλιο ταξίδι τους να πραγματοποιήσουν μια πτήση άνω των επτά ωρών και να μείνουν σε ένα 5αστερο πολυτελές ξενοδοχείο.
Ένας στους 10 δήλωσε ότι θα ήθελε να κάνει ένα μεγάλο άλμα στο κενό (bungee jump) στον ρομαντικό προορισμό που θα επισκεφτεί, Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες που ρωτήθηκαν, δήλωσαν πως θα ήθελαν στο γαμήλιο ταξίδι να περνούν κάποιες ώρες της κάθε ημέρας «με τον εαυτό τους», το 53% είπε ότι θα ήθελε να διαβάζει για ώρες στην παραλία, ενώ ένας τους έξι τόνισαν ότι θα ήθελαν να τσεκάρουν τα social media τους και τέλος το 12% δήλωσε ότι θέλει να τηλεφωνεί στη μαμά του κάθε μέρα.