Νέα έρευνα από την Google αποκαλύπτει τρεις βασικές τάσεις που προορίζονται να παίξουν ρόλο στη συνεχή ανάκαμψη των ταξιδιών το 2022, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των «στιγμών ζωής» που οι άνθρωποι αναστέλλουν λόγω της πανδημίας.
Ο τεχνολογικός γίγαντας της Google προβλέπει, επίσης, ότι τα ταξίδια θα γίνουν πιο περιεκτικά και στοχευμένα τον επόμενο χρόνο, αποκαλύπτοντας νέα δεδομένα που υποστηρίζουν αυτές τις τάσεις.
Google- Προσδιορίζει τις τάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον των ταξιδιών
Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos, λοιπόν, με εντολέα τη Google, περισσότεροι από τους μισούς (56%) των Αμερικανών είναι πιθανό να συμμετάσχουν σε μια σημαντική «στιγμή της ζωής», όπως ένας γάμος, μια μετακόμιση ή νέα δουλειά κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Επιπλέον, από αυτήν την ομάδα, το 78% σκέφτεται να ταξιδέψει σε σχέση με αυτές τις στιγμές. Οι ταξιδιώτες που έχουν κλείσει ένα κατάλυμα ή μια πτήση για μια «στιγμή ζωής» εκτιμούν τις περισσότερες φορές την προσιτή τιμή (85%), σύμφωνα με την έρευνα, ακολουθούμενες από ευέλικτες πολιτικές αλλαγής και ακύρωσης (78%) και τον σεβασμό του εκάστοτε brand ως προς τις οδηγίες και τους περιορισμούς για την ασφάλεια κατά της Covid- 19 (70%).
Είναι ενδιαφέρον ότι η Google βρήκε, επίσης, ότι ταξιδιώτες που έκαναν ένα μεγάλο ταξίδι τον περασμένο χρόνο αφιέρωσαν κατά μέσο όρο το 71% του χρόνου τους ερευνώντας το ταξίδι τους στο διαδίκτυο, ενώ περισσότερα από τα μισά (57%) από αυτά τα άτομα χρησιμοποίησαν μια διαδικτυακή πηγή για να αντλήσουν έμπνευση ή ιδέες σχετικά με το ταξίδι τους.
Google- Τα ταξίδια από εδώ και πέρα θα είναι πιο περιεκτικά
Όσον αφορά τα ταξίδια που γίνονται πιο περιεκτικά, μια αναφορά από την Google/Storyline Strategies αποκαλύπτει, σύμφωνα με το travelpulse.com, ότι οι ταξιδιώτες τείνουν να εκτιμούν την πολιτιστική δέσμευση ως βασικό παράγοντα όταν αποφασίζουν για έναν προορισμό, με το 86% των έγχρωμων ταξιδιωτών να έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό μόνο για τον συγκεκριμένο λόγο. Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες θα αναζητήσουν πληροφορίες ειδικά για το πολιτιστικό και εθνοτικό τους υπόβαθρο. Οι κορυφαίες πηγές περιλαμβάνουν από στόμα σε στόμα πληροφορίες, ιστότοπους ταξιδιωτικών οδηγών και άτομα που επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι περιβαλλοντικοί παράγοντες παίζουν σημαντικό ρόλο για την επιλογή του προορισμού
Επικαλούμενη την έρευνα της Ipsos, η Google επισημαίνει, επίσης, ότι οι περιβαλλοντικοί παράγοντες έχουν σημασία για τους πιθανούς ταξιδιώτες, με περισσότερους από τους μισούς να υποδεικνύουν ότι παράγοντες όπως οι εκπομπές άνθρακα και οι αντισταθμίσεις είναι σημαντικοί όταν εξετάζουν το μελλοντικό τους ταξίδι.
Επιπλέον, το 51% των ταξιδιωτών που έμειναν σε καταλύματα ή έκαναν κράτηση για μια πτήση για μια «στιγμή ζωής» είπαν ότι οι βιώσιμες– φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές είναι σημαντικές όταν αποφασίζουν να επιλέξουν ένα ταξιδιωτικό brand.