Να είναι έτοιμες να επιστρέψουν χρήματα σε καταναλωτές, αν ταξίδια στο εξωτερικό ματαιωθούν φέτος το καλοκαίρι εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, κάλεσε τις εταιρείες που προσθέτουν πακέτα διακοπών η βρετανική ρυθμιστική αρχή που είναι αρμόδια για τον ανταγωνισμό, αφού δέχθηκε πέρυσι πλήθος διαμαρτυριών.
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) ανακοίνωσε ότι υπενθύμισε σε εταιρείες που πωλούν πακέτα διακοπών τις νομικές υποχρεώσεις τους όσον αφορά επιστροφές χρημάτων, επιδιώκοντας με αυτό τον τρόπο να αποφύγει αυτό που συνέβη πέρυσι το καλοκαίρι, όταν οι ματαιώσεις ταξιδιών οδήγησαν σε 23.000 προσφυγές.
Η TUI UK, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στη Βρετανία που προσφέρουν πακέτα διακοπών, έχει ήδη βελτιώσει την ενημέρωση που παρέχει στους πελάτες της και κατέστησε ευκολότερο γι’ αυτούς να πάρουν πίσω τα χρήματά τους, αφού επικρίθηκε από την CMA, όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ.
Η Βρετανία έχει ανακοινώσει πως οι κάτοικοί της μπορούν να ταξιδεύουν και πάλι στο εξωτερικό από τις 17 Μαΐου, όμως μπορούν να πηγαίνουν μόνο σε λίγους προορισμούς χωρίς να χρειάζεται να μπουν σε καραντίνα όταν επιστρέψουν στη Βρετανία. Η Πορτογαλία είναι ο κύριος προορισμός διακοπών που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην «πράσινη λίστα».
«Καλούμε τις εταιρείες που προσφέρουν διακοπές σε πακέτο να διευκολύνουν στο μέλλον τη διαδικασία της επιστροφής χρημάτων», αναφέρει σε δήλωσή του ο επικεφαλής της CMA Αντρέα Κοσέλι.
Η CMA ανακοίνωσε πως έγιναν ενέργειες που βοήθησαν να επιστραφούν σε πελάτες περισσότερα από 200 εκατομμύρια λίρες.
Βάσει των κανονισμών που διέπουν τις προσφορές πακέτων διακοπών, όταν οι διακοπές ματαιώνονται οι πελάτες πρέπει να παίρνουν πίσω τα χρήματά τους μέσα σε 14 ημέρες και όχι να τους προσφέρεται απλώς ένα πιστωτικό σημείωμα.