Οι αεροσυνοδοί και το προσωπικό καμπίνας της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας Jet2, αποκάλυψαν τις πιο εξοργιστικές και ανόητες απαιτήσεις από επιβάτες.
Όπως γράφει η Independent, το προσωπικό της χαμηλού κόστους εταιρείας, έδωσε στη δημοσιότητα τις πιο απίθανες ερωτήσεις που έχουν φτάσει στα αυτιά τους: «Ξέχασα κάτι, μπορούμε να γυρίσουμε πίσω;», ή «ο πιλότος είπε ότι θα προσγειωθούμε στην ώρα μας, στην ώρα Ισπανίας ή Βρετανίας;».
«Πάντα προσπαθούμε να έχουμε ψυχραιμία και να τα αντιμετωπίζουμε ως επαγγελματίες, αλλά είναι υπέροχο όταν μπορούμε και αστειευόμαστε με τους επιβάτες αφότου έχουν πει κάτι χωρίς να συνειδητοποιούν το πόσο γελοίο ήταν», αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας.
Τι άλλα απίθανα έχουν ακούσει; «Μήπως γνωρίζετε τα αποτελέσματα του Κρίκετ;», «Συγνώμη, τι έχει μέσα το σάντουιτς με ζαμπόν-τυρί» και «πώς κατεβαίνει το παράθυρο;».