Ολοένα και περισσότεροι είναι πλέον οι μεγάλοι παίκτες που μποϊκοτάρουν διαφημιστικά τον κολοσσό της κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας ρίγη ανατριχίλας στον Mark Zuckerberg.

Ήταν η Unilever, μετά η Coca-Cola και τώρα μιλάμε για σωστή ομοβροντία, καθώς στη λίστα των εταιριών που έχουν κόψει τις διαφημιστικές δαπάνες στο Facebook περιλαμβάνονται πια οι Microsoft, Starbucks, Ben & Jerry’s, North Face, Patagonia, Target, Honda, Hershey και Verizon!

Τι είναι όμως το #StopHateforProfit και γιατί στοχεύει το Facebook; Το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του αντιμετωπίζει ένα οργανωμένο μποϊκοτάζ, που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου και περιλαμβάνει τους πολύ μεγάλους παίκτες της διαφημιστικής δαπάνης.

Εταιρίες-κολοσσοί από διάφορους κλάδους δεν σταματάνε απλώς τις διαφημίσεις στο Facebook για έναν μήνα, τον Ιούλιο, αλλά κάποιες, όπως η Target, «θα επαναξιολογήσουμε τα σχέδιά μας για το υπόλοιπο της χρονιάς».

Τι ζητάνε όλοι αυτοί; Να πάρει πραγματικά, αποτελεσματικά και με μετρήσιμες συνέπειες μέτρα ώστε να μειωθεί δραστικά η προώθηση του μίσους, της προπαγάνδας, του ρατσισμού, των fake news και της δυσφήμησης.

Αυτός είναι ο στόχος της εκστρατείας #StopHateforProfit, να πιέσει �