Οι Παγκόσμιες Ημέρες Καφέ και Ζώων στάθηκαν η αφορμή, ώστε η Κωτσόβολος, κορυφαίος προορισμός τεχνολογίας, να υλοποιήσει μια σειρά δημιουργικών ενεργειών και με χιούμορ, θετική διάθεση και ευαισθησία να τιμήσει την παρουσία τους στη ζωή μας που μας την κάνουν καλύτερη καθημερινά.
1η Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Καφέ
Καλημέρα. Καφές. Κωτσόβολος. Τρεις λέξεις που ξεκινούν από Κ και είναι άμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ, η ομάδα της Κωτσόβολος αποκάλυψε στο κοινό «τα μυστικά της» για τον καφέ και έγινε ο απόλυτος προορισμός καφέ με το «Κ» κεφαλαίο. Μέσα από 13 δημιουργικά videos με πρωταγωνιστή τον διακεκριμένο coffee expert, Θανάση Νικόλη, Roasting Consultant Hellenic Barista Champion 2013, ένα live στο κατάστημά της στο River West σε συνεργασία με τη Philips και ένα μοναδικό επεισόδιο «Tech Top 5» με θέμα τον καφέ, η Κωτσόβολος ανέδειξε τον καφέ σε «πρωταγωνιστή» για την εκκίνηση μιας παραγωγικής ημέρας, μας «ταξίδεψε» στην ιστορία του και αποκάλυψε μοναδικά tips για την τέλεια παρασκευή του.
Παράλληλα, με άκρως χιουμοριστική διάθεση και δημιουργική σκέψη, η Κωτσόβολος έκανε ερωτήσεις σχετικά με τον καφέ, τόσο στους εργαζόμενους της όσο και στους συνεργάτες της και αυτοί έδωσαν τη δική τους απάντηση, με τον δικό τους τρόπο. Πως αντιδρά το κάθε ζώδιο πριν πιει και αφού πιει καφέ; Η Youth αστρολόγος, Αγγελική Μανουσάκη, ανέλυσε το κάθε ζώδιο, δίνοντας τις δικές της απαντήσεις. Do you coffee; 4 γνωστοί influencers επιστρατεύτηκαν και πειραματίστηκαν με μία διαφορετική μηχανή espresso. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου καφές; Οι εργαζόμενοι της εταιρείας μπήκαν σε μία tailor-made landing page και ψήφισαν τον αγαπημένο τους καφέ. Ένας τυχερός κέρδισε τους καφέδες της χρονιάς σε συνεργασία με τα Coffee Island.
Για όλες τις δράσεις της Κωτσόβολος σχετικά με την φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επισκέψου την παρακάτω σελίδα: kotsovolos.gr/pages/coffee
Παγκόσμια Ημέρα Ζώων – 4 Οκτωβρίου
Και οι εορτασμοί για την Κωτσόβολος όμως δε σταμάτησαν στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Η Κωτσόβολος έδειξε για άλλη μια χρονιά την ευαισθητοποίησή της για τα ζώα, και τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων με δράσεις για την προστασία και τη φροντίδα τους.
Με επίκεντρο τα ζωάκια συντροφιάς, η Κωτσόβολος προέβαλε μέσα από τις οθόνες των καταστημάτων της, τις αγγελίες του φορέα DOGS’ VOICE σε μια προσπάθεια να συστήσει στους πελάτες της τα ζωάκια που ψάχνουν να βρουν σπίτι και να αυξήσει τις πιθανότητες υιοθεσίας τους. Ταυτόχρονα, δημιούργησε video μέσω του οποίου προτρέπει τον κόσμο να επισκεφθεί τα καταστήματά της στην περίπτωση που θα ήθελε να αποκτήσει κατοικίδιο, προκειμένου να βρει έναν φίλο ζωής. Παράλληλα, ένωσε τις δυνάμεις της με τη Δανάη Μπάρκα, για να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το κοινό σχετικά με τις ενέργειές της που αποσκοπούν στην υιοθεσία των ζώων.
Τέλος, για μία ακόμη χρονιά συνεργάστηκε με τον φορέα DOGS’ VOICE, την PURINA και τη BLACK+DECKER και μέσω αυτής της σύμπραξης, οι δύο εταιρείες με κάθε αγορά σκούπας προσφέρουν σε ζώα που το έχουν ανάγκη, ενώ ο καταναλωτής κερδίζει μία δωροεπιταγή για επόμενη αγορά.
Η Κωτσόβολος βάζει στο calendar της τις Παγκόσμιες Ημέρες και φροντίζει με δυνατές και δημιουργικές ενέργειες να τις κάνεις ξεχωριστές, αξιοποιώντας τη δύναμη της απήχησης που έχει στο κοινό για έναν σκοπό: Να προσφέρει μία Καλύτερη Ζωή για όλους.