Πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις προσπαθούν ολοένα και περισσότερο να «προστατέψουν» τους υπαλλήλους τους από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία παραγωγής λογισμικών ασφάλειας Webroot.
Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 1.000 επιχειρήσεις από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες έχουν αριθμό υπαλλήλων μικρότερο από 500.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 81% των επιχειρήσεων ακολουθούν συγκεκριμένη πολιτική για την πρόσβαση των υπαλλήλων στο διαδίκτυο. Το 50% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι απαγορεύουν στους υπαλλήλους τους να επισκέπτονται ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μέσω των υπολογιστών της εταιρίας. Ακόμα, το 34% των εταιριών χρησιμοποιεί συγκεκριμένο εργαλείο στο διαδίκτυο,το οποίο ελέγχει και παρακολουθεί τη χρήση του διαδικτύου από τους υπαλλήλους.
Όσον αφορά τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το 39% των επιχειρήσεων απαγορεύει στους υπαλλήλους του τη χρήση του Facebook, το 30% απαγορεύει το Twitter και το 27% απαγορεύει τη πρόσβαση σε ιστοσελίδες με video, όπως για παράδειγμα το YouTube.