Τη στιγμή που χιλιάδες εφαρμογές έχουν σταλεί στο δίκτυο της Microsoft, ο Phil Harrison αναφέρει ότι είναι μάλλον απίθανο να κυκλοφορήσουν με το λανσάρισμα του Xbox One.

«Δεν θεωρώ ρεαλιστικό ένας developer να πάρει το πρόγραμμα, να φτιάξει ένα παιχνίδι και να το βγάλει στην αγορά στις 22 Νοεμβρίου. Είναι λογικό να περιμένουμε τις πρώτες κυκλοφορίες στις αρχές του 2014».

Να σημειωθεί ότι η Microsoft είχε ανακοινώσει το πρόγραμμα Independent Developers @ Xbox τον προηγούμενο μήνα στην Gamescom, χάρη στο οποίο ανεξάρτητοι προγραμματιστές θα μπορούσαν μέσω συνδρομής να λάβουν δωρεάν πακέτο ανάπτυξης για το παιχνίδι τους και να το δημοσιεύσουν μόνοι τους στο αντίστοιχο store του Xbox One.

Αποτελεί λοιπόν ένα μικρό «φάουλ» από την Microsoft αυτή η στάση «περιορισμού», τη στιγμή που η πλευρά των ανεξάρτητων προγραμματιστών δείχνει να παίζει σημαντικό ρόλο στη νέα γενιά. Όπως και να ‘χει, ο Phil δεν σταματά εκεί. Μας λέει και την άποψη του για το τι είναι ένας ανεξάρτητος developer.

«Έχει γίνει μεγάλη συζήτηση για το τι είναι ένας ανεξάρτητος developer. Είναι η Capy των δυο ανθρώπων, ή είναι η Crytek των διακοσίων; Πιστεύω ότι είναι και οι δυο, αλλά και όσοι βρίσκονται στο ενδιάμεσο. Θεωρώ ότι εστιάζουμε υπερβολικά στο οικονομικό μέρος ώστε κάποιος να πληρεί τις προϋποθέσεις να λέγεται indie. Για μένα, indie σημαίνει ότι οι developers είναι ανεξάρτητοι να κάνουν τις δικές τους επιλογές σχεδιασμού, είναι ελεύθεροι να κάνουν τις δικές τους σκέψεις, από πλευράς κινήτρου και δημιουργικής κατεύθυνσης».

Σίγουρα, οι ανεξάρτητοι προγραμματιστές έχουν όλες τις παραπάνω ελευθερίες, αλλά δεν μπορούν να μπαίνουν στο ίδιο καζάνι η Rockstar των εκατομμυρίων, με μια εταιρεία που έχει ένα-δυο άτομα, και προσπαθεί χωρίς ενίσχυση να βγάλει παιχνίδια.

Επίσης, ακολούθησε μια ακόμα ανακοίνωση από τη MS, με την οποία γνωστοποιεί ότι δεν θα είναι εφικτός ο διαμοιρασμός gameplay υλικού στο launch του Xbox One σε YouTube και Facebook. Αρχικά, αυτό θα γίνεται μόνο μέσω του Xbox Live. Έτσι, αν και η κονσόλα παρουσιάστηκε και διαφημίστηκε αρχικά για τις δυνατότητες δικτύωσης και προβολής υλικού μεταξύ των χρηστών, το socializing θα πρέπει να περιμένει λίγο.

Αυτές οι μικρές παραφωνίες σίγουρα δεν αποτελούν σημαντικό πρόβλημα, ακόμα και το PS4 θα έχει αρχικά τις ελλείψεις του, π.χ. Gaikai. Βέβαια, ο πόλεμος μεταξύ των δύο ανταγωνιστών θα κριθεί στις λεπτομέρειες, και ίσως η Microsoft να έχει έναν λόγο παραπάνω να είναι συνεπής και να αντιστρέψει το κλίμα…

Πηγή: thegang.gr