Τα 322 εκατομμύρια έφτασαν οι Pinners, οι ενεργοί χρήστες του Pinterest το τρίτο τρίμηνο του 2019, παρουσιάζοντας αύξηση 28% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Ταυτόχρονα μως, οι καθαρές ζημιές του έφτασαν τα 124,7 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά πολύ σε σχέση με πριν ένα έτος (18,9 εκατ. δολάρια), καθώς οι δαπάνες του σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 413,4 εκατ. δολάρια. Συνεπώς η μεγέθυνση της βάσης των χρηστών του αποδείχθηκε μάλλον «ακριβή» υπόθεση, καθώς έγινε με μεγάλο τίμημα, όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ.
Τα έσοδα του φετινού τρίτου τριμήνου έφθασαν στα 280 εκατ. δολάρια, εμφανίζοντας άνοδο 47% έναντι του τρίτου τριμήνου του 2018. Οι μετοχές της εταιρείας, η οποία είχε εισαχθεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο φέτος τον Απρίλιο, κινήθηκαν έντονα πτωτικά, ενώ οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ έδειξαν απογοήτευση, καθώς ανέμεναν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Η Pinterest, από την πλευρά της, ανέφερε ότι αναζητά περισσότερα διαφημιστικά έσοδα, κάτι που θα αποδώσει καρπούς στο μέλλον. Το δίκτυο «γεννά» έσοδα από διαφημίσεις που βάζει ανάμεσα στις αναρτήσεις των χρηστών του (κυρίως γυναικών), που συνήθως αφορούν ιδέες για ρούχα, διακόσμηση κ.α.