Για την επιτυχημένη της στρατηγική στη διαχείριση των digital media βραβεύτηκε η WIND στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου Social Media World.

Το φετινό Social Media World διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η Smart Press την Τετάρτη 19 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Περισσότεροι από 3.000 συμμετέχοντες παρακολούθησαν μια σειρά από ενδιαφέροντα και επίκαιρα workshops που παρουσίασαν καταξιωμένα και έμπειρα στελέχη, επιχειρηματίες και ακαδημαϊκοί.

Το βραβείο Digital Media Strategy Excellence, παρέλαβε η online ομάδα της εταιρείας στην τελετή απονομής The Socials: Social Media & Interactive Awards και στη συνέχεια η Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Οnline senior account executive της WIND, μοιράστηκε με το κοινό την εμπειρία διαχείρισης του κοινωνικού προφίλ της WIND.

Στην παρουσίασή της η Χριστίνα έδωσε χαρακτηριστικά παραδείγματα τρόπων αύξησης της αναγνωσιμότητας και engagement του κοινού με το brand μέσω της σωστής χρήσης των social media.

Εντυπωσιακή και η παρουσία των κοριτσιών – αγγέλων στο περίπτερο της WIND που ενημέρωναν για το νέο, απόλυτο συμβόλαιο W και παράλληλα προσέφεραν αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες του συνεδρίου το νέο «social and chic» ΝΟΚΙΑ LUMIA 720 με έκπτωση από 399 ευρώ μόνο 150 ευρώ με σύνδεση στο W. Στο τέλος του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε κλήρωση με δώρο το ΝΟΚΙΑ LUMIA 720.

Υπενθυμίζεται ότι η WIND κατατάσσεται στις εταιρείες που αξιοποιούν καλύτερα το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχοντας αποσπάσει ακόμα 2 βραβεία για την καλύτερη Social Media Strategy και CPC Campaign, στο πλαίσιο των e-volution awards 2013.