Με στόχο τη φυσική αλληλεπίδραση μεταξύ μηχανών και επισκεπτών στα θεματικά της πάρκα, η Disney Research αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ανθρωποειδές ρομπότ που θα μπορεί να ανταλλάξει «μπαλιές» και να κάνει ζογκλερικά με τους επισκέπτες.
Για να πετύχουν το στόχο τους, οι μηχανικοί της Disney χρησιμοποίησαν τον αλγόριθμο Kalman filter που αναλύει βίντεο από ένα εξωτερικό σύστημα κάμερας αποτελούμενο από το ASUS Xtion PRO LIVE, που μοιάζει αρκετά με το Kinect στην λειτουργία του. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι σχεδιασμένο να παρακολουθεί μια πολύχρωμη μπάλα στον τρισδιάστατο χώρο και να προβλέπει την πορεία της. Η πρόβλεψη αυτή μεταφέρεται κατευθείαν στους αισθητήρες του και το ρομπότ κουνάει το μηχανικό του χέρι ανάλογα.
Για να καταφέρει να πιάσει την μπάλα, θα πρέπει αυτή να είναι κοντά στην περιοχή του χεριού του, το οποίο μοιάζει με κούπα έτσι ώστε να βελτιωθεί η ικανότητά του να πιάνει την μπάλα. Το σύστημα της κάμερας παρακολουθεί επίσης τη θέση του κεφαλιού του επισκέπτη, ώστε το ρομπότ να είναι συνεχώς στραμμένο προς αυτόν, ενώ το κεφάλι του κινείται δίνοντας την εντύπωση ότι παρακολουθεί την μπάλα.
Όταν πιάσει την μπάλα είναι σχεδιασμένο να την πετάξει πίσω σε απόσταση έως και δυόμιση μέτρων, ενώ οι κατασκευαστές του έδωσαν την δυνατότητα διαφόρων κινήσεων σε περίπτωση που αποτύχει να πιάσει την μπάλα. Κάποιες από αυτές είναι το σήκωμα των ώμων του, το να κοιτάει πίσω ή κάτω αναλόγως με το που έπεσε η μπάλα ή το να κουνάει απογοητευτικά το κεφάλι του.
Οι μηχανικοί της Disney έδωσαν ακόμα τη δυνατότητα στο ρομπότ να κάνει «ζογκλερικά» με τον παρτενέρ του, επιταχύνοντας τα αντανακλαστικά του. Βέβαια αυτό δεν μπορεί να συγκριθεί με το ρομποτικό χέρι με τα τρία δάκτυλα που είχαν δημιουργήσει μηχανικοί του Ishikawa Komuro Laboratory στο πανεπιστήμιο του Τόκιο, αλλά και πάλι είναι πολύ εντυπωσιακό.
Δείτε το νέο δημιούργημα της Disney Research εν δράσει: