Φαίνεται τελικά πως η νέα γενιά της παιχνιδοκονσόλας της Sony βρίσκεται στα τελευταία στάδια της παραγωγής της, με την τελική έκδοση του development kit να κυκλοφορεί για τους προγραμματιστές το ερχόμενο καλοκαίρι.
Σύμφωνα με το VG247.com η SONY συναντήθηκε στην Αμερική με μια ομάδα προγραμματιστών από διάφορα studios με σκοπό να τους ενημερώσει για το όραμα που έχει για τη νέα κονσόλα και τις προδιαγραφές του νέου συστήματος. Η θήκη του νέου PlayStation 4 κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει σχεδιαστεί ακόμα, γι’αυτό και η SONY αποφάσισε να προσαρμόσει το hardware της νέας κονσόλας σε θήκες υπολογιστή και να το δώσει έτσι στους προγραμματιστές για την περαιτέρω εξέλιξη του.
Οι νέες φήμες επιβεβαιώνουν ταυτόχρονα παλαιότερες που ήθελαν την SONY να χρησιμοποιεί το όνομα Orbis για την νέα της κονσόλα, χωρίς βέβαια να προσφέρουν κάποια «δυνατή» ένδειξη για το αν αυτή θα είναι τελικά η νέα της ονομασία. Η εταιρεία πάντως υπολογίζει πως η τελική έκδοση του development kit δεν θα είναι έτοιμη πριν από το ερχόμενο καλοκαίρι.
Όπως έγινε γνωστό μέχρι στιγμής το Orbis βασίζεται σε ένα AMD A10 APU (Accelerated Processing Unit) ο οποίος θα συνδυάζει επεξεργαστή και chip γραφικών. Ο «μεγάλος στόχος» της εταιρείας για την κονσόλα είναι να καταφέρει να παίζει παιχνίδια σε ποιότητα 1080p στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο και σε 3D χωρίς να παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, δημιουργώντας έτσι πολύ δυνατό ένα μηχάνημα για την σημερινή αλλά και την αυριανή αγορά.
Έχει αναφερθεί ακόμα πως το Orbis θα έχει 8Gb ή 16Gb RAM, Blue-ray player, 256Gb σκληρό δίσκο (αφήνοντας την ελπίδα να είναι solid state), Wifi, Ethernet και HDMI είσοδο χωρίς όμως κάποια μεγάλη αλλαγή. Καμία ενημέρωση δεν υπάρχει για το νέο χειριστήριο.
Όταν ζητήθηκε από τη SONY να σχολιάσει την είδηση είπε πως «η εταιρία δεν σχολιάζει φήμες και υποθέσεις». Εμείς περιμένουμε με αγωνία να μάθουμε περισσότερα για το Orbis και το στάδιο που βρίσκεται η εξέλιξή του.