Βραβείο «Καινοτομίας και Ανάπτυξης» απονεμήθηκε στη Cyta Ελλάδος για την πρωτοπορία της και στρατηγική της, στο πλαίσιο του φετινού 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών InfoComWorld το οποίο διοργανώνει η Smart Press.
Η Cyta παραμένει η πρώτη και μοναδική εταιρεία η οποία προσφέρει στην ελληνική αγορά τις υπερύψηλες ταχύτητες VDSL έως και 50Mbps, αξιοποιώντας τεχνολογία ήδη διαδεδομένη σε χώρες του εξωτερικού. Παράλληλα, η Cyta παρουσιάζει την ταχύτερη ανάπτυξη στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, στην Ελλάδα, αποτελώντας πρότυπο υγιούς επιχειρηματικότητας.
Στα τέσσερα χρόνια εμπορικής λειτουργίας (Οκτ. 2008 – Οκτ. 2012), η Cyta Ελλάδος έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη σχεδόν 300.000 πελατών ενώ το μερίδιο αγοράς της (σε αριθμό ενεργών Πελατών) ξεπερνά το 16% της συνολικής αγοράς των εναλλακτικών παρόχων. Το ιδιόκτητο οπτικό δίκτυο της εταιρείας εκτείνεται σε 3.500 χλμ. ενώ μέσα στο έτος, η Cyta επεκτάθηκε στην Πελοπόννησο καλύπτοντας, πλέον, το 68% του πληθυσμού της χώρας.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής της Cyta Ελλάδος, κ. Μιχάλης Ε. Αχιλλέως στο πάνελ της καταληκτικής ενότητας του συνεδρίου με τίτλο «CEOs Summit, Οικονομία και Τηλεπικοινωνίες: Λειτουργώντας στα όρια!»: «H Cyta ξεκίνησε την πορεία της στην Ελλάδα από το μηδέν, όταν η κρίση έδειξε τα πρώτα της σημάδια.
Επομένως, μάθαμε να λειτουργούμε εξαρχής σε περιβάλλον οικονομικής λιτότητας, υιοθετώντας μία συντηρητική στρατηγική συγκράτησης λειτουργικών εξόδων. Επίσης, επενδύσαμε σε ιδιόκτητες υποδομές, προάγοντας παράλληλα το σεβασμό προς τους Πελάτες και τους Ανθρώπους μας ως βασική προϋπόθεση ανάπτυξης και παραγωγικότητας.
Αποτέλεσμα είναι σήμερα η εταιρεία μας να αναμένει να παρουσιάσει -ήδη πολύ νωρίς- από το τελευταίο τρίμηνο του 2012, θετικό EBITDA. Παράλληλα, δεν έχουμε σταματήσει ούτε στιγμή να επενδύουμε σε δίκτυα και υποδομές, (εξάλλου, πριν από 1 χρόνο ήμασταν οι πρώτοι που τολμήσαμε να διαθέσουμε το VDSL πανελλαδικά). Βασικότερη επιδίωξη της Cyta, η οποία παραμένει ένας σημαντικός επενδυτής στην Ελλάδα, είναι να συνεχίζει να είναι μια υγιής εταιρεία και να έχει ευχαριστημένους πελάτες».