Φαίνεται ότι το χόμπι των στελεχών των εταιρειών τεχνολογίας είναι να αναλώνονται σε αγωγές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόφαση της Apple να στραφεί εναντίον πολωνικής αλυσίδας οπωροκηπευτικών.
Πρόκειται για την a.pl η οποία κατά την εταιρεία του Cupertino αντιγράφει το λογότυπο και το brand της δημιουργώντας σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό. Αν και ο πρόεδρος της a.pl θεωρεί γελοίες τις κατηγορίες, αυτό δεν πρόκειται να τον γλυτώσει από πολύχρονες και δαπανηρές δικαστικές διαμάχες.
Άραγε όταν κάποιος αγοράζει φρούτα και λαχανικά από την a.pl μπορεί όντως να θεωρήσει ότι πρόκειται για τον κατασκευαστή του iPhone;