Μπορεί στη Δύση το νέο λειτουργικό της Microsoft να μην είναι και τόσο δημοφιλές αλλά στην Άπω Ανατολή τα πηγαίνει πολύ καλύτερα.
Όπως μαθαίνουμε λοιπόν έχει καταφέρει να καλύψει το 7% της κινεζικής αγοράς smartphones. Μπορεί ως ποσοστό το 7% να μοιάζει μικρό αλλά αν αναλογιστούμε τον πληθυσμό της χώρας σίγουρα δεν είναι καθόλου αμελητέο.
Επίσης είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο ποσοστό της Apple το οποίο δεν ξεπερνά το 6%. Βέβαια το iPhone δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα στην Κίνα οπότε η σύγκριση δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Παρόλα αυτά μια δίνει κάποια στοιχεία για την επέκταση του.
Σε κάθε περίπτωση, με το Android να έχει βαθμό διείσδυσης που φτάνει το 70%, σίγουρα η Microsoft έχει αρκετή δουλειά ακόμη μπροστά της.