Στο πλαίσιο μιας κοινής προσπάθειας προκειμένου να αντιμετωπιστεί η επέλαση της Google στην επικερδή αγορά online διαφημίσεων, πλέον τα αιτήματα αναζήτησης στο δικτυακό τόπο της Yahoo στις ΗΠΑ και τον Καναδά διεκπεραιώνονται πλέον από τη μηχανή Bing της Microsoft.
Για την παρούσα φάση η συνεργασία αφορά μόνο στα αιτήματα αναζήτησης στην αγγλική γλώσσα στις αγορές της Β.Αμερικής. Σύμφωνα όμως με την σχετική ανακοίνωση, μέχρι το 2012 η συνεργασία θα έχει επεκταθεί σε όλες γλώσσες και σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Yahoo.
Σε πρώτη φάση οι διαφημίσεις που προβάλλονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης θα ελέγχονται από τη Yahoo, μέχρι να ενεργοποιηθεί τελικά η πλατφόρμα online καταχωρίσεων της Microsoft.
Η Microsoft ελπίζει έτσι ότι θα καταφέρει τελικά να βγάλει κέρδη από το τμήμα online υπηρεσιών, το οποίο έχει φέρει ζημίες 4 δισ. δολαρίων τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.
Χαρακτηριστικό είναι ότι, από τα στοιχεία της comScore Inc. προκύπτει ότι Yahoo και Microsoft κατέχουν σήμερα από κοινού το 28% της αγοράς διαδικτυακών αναζητήσεων στις ΗΠΑ, συγκριτικά με 66% που κατέχει η Google.