Το 2012 το κέρδος από τις διαδικτυακές πωλήσεις εφαρμογών και παιχνιδιών αναμένεται να φτάσει τα 26,1 δισ. δολάρια σημειώνοντας άνοδο 30,7% σε σχέση με το 2011.
Σε ανάλυση της Strategy Analytics επισημαίνεται ότι στη διάρκεια του 2012, περισσότερες από 32 δισ. εφαρμογές θα κατεβάσουν οι χρήστες smartphone και φορητών συσκευών διασκέδασης (άνοδος 38% σε σχέση με πέρυσι).
Την επιτυχία της συγκεκριμένης αγοράς μαρτυρά και ο όγκος της διαφημιστικής δαπάνης εντός των εφαρμογών, η οποία το 2011 στις ΗΠΑ και τις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης ανήλθε στα 1,7 δισ. δολάρια.