Με γνώμονα πάντα τις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά και αξιοποιώντας πλήρως τις τεχνολογίες αιχμής η Cosmote προσφέρει στους πελάτες της το «Cosmote Live on Screen» που επιτρέπει τη διαχείριση προβλημάτων και ρυθμίσεων για Smartphones, υπολογιστές και tablets, μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης (Remote Access).
Μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας «Cosmote Live on Screen», που παρέχεται δωρεάν, εξειδικευμένα στελέχη της Εξυπηρέτησης Πελατών της Cosmote, έχουν τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στο κινητό τηλέφωνο ή και στον υπολογιστή του πελάτη, καθώς και απευθείας συνομιλίας μαζί του, μέσω Live Chat. Έτσι μπορούν να διαχειρίζονται από την οθόνη του υπολογιστή τους τη συσκευή του πελάτη, σαν να την είχαν στα χέρια τους.
Η υπηρεσία, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία LogMeIn, απευθύνεται σε πελάτες που χρησιμοποιούν Mobile Internet από Smartphones ή PC/MAC, και αφορά κυρίως εξυπηρέτηση σε σύνθετα τεχνικά θέματα για υπηρεσίες δεδομένων όπως ρύθμιση Internet και email, ενεργοποίηση υπηρεσιών δικτύου, εκτεταμένη υποστήριξη για iPhone και iTunes, εγκατάσταση, απεγκατάσταση ή ρύθμιση Internet On The Go κ.ά.
Έτσι, με το «Cosmote Live on Screen» ο πελάτης εξυπηρετείται ταχύτερα, καθοδηγείται στη χρήση των υπηρεσιών που έχει επιλέξει, ενώ παράλληλα «εκπαιδεύεται» για τις δυνατότητες της συσκευής του, παρακολουθώντας στην οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή του τις κινήσεις του εκπροσώπου εξυπηρέτησης.
Η Cosmote συνεχίζει να αναβαθμίζει διαρκώς τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών της, διασφαλίζοντας καθημερινά ότι κάθε επαφή και επικοινωνία αποτελεί μια θετική μοναδική εμπειρία για όλους τους πελάτες της.