Όταν μια Facebook Page κάνει μια δημοσίευση, η δημοσίευση αυτή έχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής. Η δημοσίευση θεωρείται «ανενεργή» όταν το engagement που προκαλεί πέφτει κάτω από το 10% του ανώτατου engagement που έχει δημιουργήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Η κατανόηση του κύκλου ζωής κάθε post είναι ιδιαίτερα σημαντική. Καταρχάς επιτρέπει να βελτιστοποιήσεις την συχνότητα δημοσίευσης και να μην κουράζεις τα μέλη της σελίδας σου. Επιπλέον σου δίνει τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσεις το edgerank των δημοσιευμάτων σου.
Όπως φαίνεται από έρευνα που διεξήχθη το 2011 σε 30.000 post από 500 διαφορετικές σελίδες, ο μέσος όρος ζωής μιας δημοσίευσης είναι 3 ώρες και 7 λεπτά. Ανάλογα με τη σελίδα βέβαια υπήρχαν σημαντικές διακυμάνσεις, αλλά ελάχιστες ξέφευγαν πάρα πολύ από τον αριθμό αυτό.
Αν και η έρευνα αφορούσε αμερικανικές σελίδες, οι αριθμοί στους οποίους έχουμε καταλήξει εμπειρικά στην Ελλάδα δεν απέχουν και πάρα πολύ. Τουλάχιστον σε ό,τι αφορά εταιρικές σελίδες ή σελίδες προϊόντων. Το γεγονός είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον για όσους ασχολούνται με το Facebook marketing. Πια μπορεί κανείς να προγραμματίζει το τι θα ανεβάζει στη σελίδα του πολύ καλύτερα και χωρίς να φοβάται ότι είτε θα κουράσει τα μέλη της, είτε ότι κάνει λιγότερα post απ’ όσα θα μπορούσε.