Φανατικοί online καταναλωτές αποδείχθηκαν οι χρήστες tablets, το 2011, καθώς δαπάνησαν τα μεγαλύτερα χρηματικά ποσά ανά αγορά, κατά τις περιόδους των διακοπών του 2011, αλλά και γενικότερα την προηγούμενη χρονιά, σε σύγκριση με αυτούς που έκαναν online αγορές, χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και PCs.
Αυτό το συμπέρασμα προέκυψε από την πρώτη Adobe Digital Marketing Insights μελέτη, η οποία σχεδιάστηκε, με σκοπό να παράσχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου, στοιχεία σχετικά με το digital marketing. Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή, την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής, για να επισκεφθεί τα online καταστήματα.
Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε περισσότερες από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων retailers των ΗΠΑ.
Κύρια ευρήματα:
– Οι χρήστες tablets δαπάνησαν 54% περισσότερα, σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptops/desktops.
– Οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online, σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό, σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptops/desktops.
Γιατί οι χρήστες tablets ξοδεύουν περισσότερα
Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών tablets, καθώς και η γενικότερη εμπειρία από τους χρήστες, που προτιμούν αυτές τις συσκευές, συγκλίνουν προς το ότι είναι ένα αρκετά προσοδοφόρο κοινό.
Ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online shoppers. Όπως τονίζεται, το υψηλότερο επίπεδο εισοδήματος είναι μόνο η μία πλευρά της ιστορίας. Οι χρήστες tablets έχουν, επίσης, υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το Σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές.